- Kategori
- Aşk - Evlilik
Teselli

bilmek
Ne düşünür iki sevgilimden her biri bu konuda?
Eşim, ilk aşkım; bilmez diğerini, haberi yoktur kalbimde bir ortağının olduğundan.
Belki bazı bazı yada hep hisseder ama bilmez diğerini.
Başka başka şeylere yorar sebepsiz ortaya çıkan huzursuzluğumu, dalıp dalıp gitmelerimi.
Görece daha rahattır o.Biliyor olanın yükü yoktur üzerinde.
Altatılandır, kandırılandır o..
Ya ikinci kadın konumundaki sevgilim?
O herşeyden haberdardır. O nun rakibi vardır bu sevdada.
O hep vermek, katlanmak ve bilmiş olmamanın verdiği eziyeti çekmek zorundadır.
Varsa bu konuda tek tesellisi; o da sonradan seçilmiş olmasıdır.
Eşim kimse yok iken sevilmiştir ama sevgilim, eşimin sevgisi varken sevilmiş ve tercih edilmiştir.
Eşimi aldatıyordum belki, ama sevgilimi aldatmıyordum.
Herşeyi biliyordu o. Eşime davrandığımdan daha fazlasını hatta herşeyi paylaşabiliyordum sevgilimle.
Bu teselli değildi belki ama yinede sevgilimin tutunabileceği nadir mazeretlerden biriydi bu.
Ama gerçekler neydi? Ne hissederdi bu kadınlar.
İki sevda arasındaki adam ne bilebilir kadınlarının hissetikleri hakkında?
Hiçbirşey?......
Bilse böyle bir ilişki yaşayabilir mi?
Sevdalılarının bunları yaşamalarına izin verebilir mi?
..