Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ekim '13

 
Kategori
Şiir
 

Tetik soluğunda zaman senden bana kalan...

Tetik soluğunda zaman senden bana kalan...
 

Sessiz mi sessiz geliyor ölüm. Canhıraş feryatlarla kaçışıyor günahkar ruhlar ..


Yeşildim
Çağlayan altında filizlenmiş
Gündoğumları ellerimde belenmiş.
Faylar üstüne geldi cismim
Kaya parçasına tutundum bedbin

Tutunma sebebim:Yaşama dair
Yaşam:Verdiklerim

Camdım
Işık geçirmeye adandım
Güneşin altında yandım
Ateşiyle parçalandım
Hayatın saçağında asılı donakaldım.

Donakalma sebebim:Suyum
Suyum:Ahengim

Saattim
Akrepsiz,yelkovansız
Koşmaya ayarlanmıştım aralıksız
Boğazımda kement sayısı artmış
Çırpınmalarımla dirildim

Dirilme sebebim:Şiir
Şiir:Benim

______Şimdi
Tetik soluğunda zaman
 Senden bana kalan.
_______Söyle!
Hangi zamana kurdun beni
Tetikte asılı kalmış eli. 

 

17/11/2008...Bana bitimsiz birşey söyle!  Sonsuzu bırak avuçlarıma....

 

 

 

 
Toplam blog
: 175
: 775
Kayıt tarihi
: 20.10.07
 
 

9 Eylül Üniversitesi Maliye bölümü mezunuyum. Şiir dünyam, bir tane kitap çıkaracağım dedim ve  b..