Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '10

 
Kategori
Blog
 

Teyzemin bıyıkları

Teyzemin bıyıkları
 

Zafere Giden Yolda Herşey Mubahtır!

Bir keşkek tarifini içeren yazımın, en çok okunan-tıklanan yazım olmasını ister miydim?

Bilmiyorum!

Eski bloglarıma göz atanlar bilir. 8 günde 100 hit alamayan yazılarımı silerim.

Şimdiye kadar sildiğim, bir elin parmaklarını geçmez. Bazen 8 günü bile beklemem. Silerim.

Keşkekli yazım da az kaldı 8 güne takılacaktı. Zaten 150-200 den fazla okunma beklemiyordum. Fakat iki yıl önceki yazım, hergün ortalama 5-6 okunmayla 7500 ü geçti.

Geçen gün blogdaşımın ilgili yazısından yola çıkarak,"En çok okunma" istatistiğine baktım. 100 e kadar sıralama.. 100. yazı 8500..

Keşkek yazım, iftar sofraları kategorisinde olduğundan, belki bu sene 100. sıraya girerim! "

"Bu sene üç verdi, seneye beş verir. Ömür çok, bekleriz. İlahi kızılcık!"

Bana iki senede 7500 veren keşkek, ilahi keşkek!

Kara bahtım, kem talihim... Taşa bassam iz olur!

Bir gün sonra doğsam, adım ZAFER olacaktı.

Teyzemin bıyıkları olsa, eniştem mi olacaktı?..

 
Toplam blog
: 288
: 1185
Kayıt tarihi
: 18.01.07
 
 

Kendi halinde yazar, çizer, çapraz bulmaca çözerim. İki yüzyıl, bir binyıl gördüm. En sevdiğim hoca ..