Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

19 Kasım '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Togo'dan bir ayakkabı

Togo'dan bir ayakkabı
 

1990 yilinin Agustosunda Amerika'ya gelecegiz. Gorevli. Kutahya'da diktirdigim iki takim elbiseye uygun bir ayakkabi lazim.

-"Togo'ya git!..." dediler.

Gittik de, o gunun parasiyla begendigimiz ayakkabi ates pahasi...

Bir ayakkabiyi cok sevdim. Lacivert deseniz, lacivert degil. Mavi deseniz o degil. Bagciksiz bir ayakkabi. Kiydik paraya. Aldik...



Bugun; South-West High School (Guney-bati Lisesi) Minneapolis'in kiz futbol takiminin sezon sonu yemegi vardi. Kizlar takiminin kocu, abisinin takim elbiselerini giydi. Bir yakisikli oldu, gormeyin?

Ayagina ayakkabi denk getiremedik!...

Anasi;

- " Iki cift corap giy oglum. Iyi olur..."


Dediyse de Bulut'un icine yatmadi.

- " Yahu yok mu dogru durust bir ayakkabi?"


Benim 'Togo' aklima geldi. Emektar. 17 yillik -yeni- ayakkabim.

Giydi.

Sanki Bulut'un ayagina ismarlama yapmislar!...



Baktim bizim oglan sahnede ucyuz kusur kisinin onunde; o kadar rahat duruyor, yuruyor ki?

Ben ayakkabimi bilirim zaten.

Ne zaman ayagima gecirsem kendimi kus gibi hissederim...



Internette Togo'yu buldum. Sitelerinde cok guzel ayakkabilar var.

Ama;

Benim ayakkabinin fotografini burada yayinlayamadim...



Sagolasin Togo!....




TOGO:

www.togo.com.tr


Fotograf: Togo'dan degil. Bizim ayakkabi da degil. Pek benzemiyor da...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..