Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Tohumun iyiliği

Şiir: Tohumun İyiliği
 
Şiir konusu: Güzel tohumlarım ve gür yapraklı ağaçlarım
                                 
                                       Tohumun iyiliği
Bereketli topraklara sevgimle ektiğim taze tohumlarım için
gönlümü verdim ben, alın terimi döktüm helalinden 
ve çabaladım canla başla.
 
Toprakla buluşan kaliteli tohumlar.
Köklerini saldılar verimli toprağın derinine tazecik filiz verdiler.
Ve yeşerdiler toprakla, havayla, güneşle. 
Yaprakları boy boy, renk renk çiçekler açtı. 
İyi tohumlarım tazecik körpe fidanlara döndüler.
 
Üretkenim hem çok.
Tohumlarımın kalitesi ve toprağın bereketi ile zafer gerçekleşti. 
Güzel tohumlarım kocaman gür yapraklı ağaçlar oldular. 
Yumruk yumruk, salkım salkım meyveler verdiler insan yurduna.
 
İyi niyetim, güzel mahsulüm sevinçtir, sevgi benim.
Misler kokan tertemiz topraklara ektiğim tohumların ağaçları 
bol ve verimli ürünler verdiler. 
Bana yemiş verdiler, insan dostu sevgili hayvanlara yuva kurdurdular 
ve doğa anamıza nefes oldular.
Evet başardım sonunda: Tohumumun iyiliği kazandı.
Ben kazandım, herkes kazandı, hayat kazandı.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..