Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Mart '08

 
Kategori
Eğitim
 

Toplum ve ekmek

Toplum ve ekmek
 

Türkiye'nın temel sorunları varken sorunları bir kenara, bu sorunları görmemezlikten gelmek için aptal olmak gerekir. İnsanlarımızı hiçe sayıp kaptalizme kucak açmanın bir anlamı yoktur.

Bugün insanlarımız aç ve sefalet içerisinde yaşarken Ülke'yi yönetenler halkımızı yoksulluğa itmenin kimsenın hakkı yoktur. Sürekli göndem değiştirmenın Ülke'yi geriye göturmenın bir anlam vermiş değilim sokaktaki vatandaşın sorunlarını çözmekten aciz bir anlayışla Ülke yönetilemez. Eğer insan gibi Ülke'yi yönetemiyorlarsa bırakıp gitsinler.

Vatandaşın yakasında düşsünlar. Bunun başka çaresi varsa siz söyleyin ki ben anlayayım. Bana göre kanunların işlemesin engeleyen bu anlayış bir an önce ceketini alsın ve yönetimi bıraksınlar. İnsanların duygularıyla oynamasınlar. Bugün esnaf kan ağlıyor, memur ve işçi kan ağlıyor. Böyle bir anlayışla Ülke yönetilemez.

Üniversitelerde , sokakta ve iş yerlerinde insanlar arasına kin sokmanın kimsenın hakkı yoktur. Sorunlar yokmuş gibi hikayelerle Ülke yönetmek kolay bir iş değildir. Atatürk'ün devrimlerini bir kenara bırakılarak Ülke yönetenlere hesap sormak gerekir. ABD 'nin dedikleriyle Ülke'yi yönetenler bir gün bu hesabı vereceklerdir.Bundan kimsenin şüphesi olmasın. Ben öyle inanıyorum ki bu açmış olduğu tuzağa kendileri düşecektir.

Çünkü vatandaşın duygularıyla oynamak kolay bir iş değildir. Üretimı düşünmeyen bir anlayışın yaşaması suçtur.Vatandaşımız bunu görüyor ve işitiyor, günün birinde bu hesabı soracaktır. Ülkemizi güzeliklerini ve yer altı zengiliklerımızı dış güçlere satmanın elbete cezası olacaktır. Basının ve sivil toplum kuruluşlarının düşüncelerine değer vermeyen bir yönetim yok olmaya mahkümdür. Emekli, dul ve yetim aylıklarına göz koyan bir anlayışın uzun ömürlu olması mümkün değildir. Bugün Türkiye'de binlerce insanımız ekmek evine götüremiyor, aç susus yatmaktadır. Önce insanlarımızı insanca yaşamasını sağlamalıyız.

Cafer Akın 01/03/2008 Saygılarımla
 
Toplam blog
: 24
: 518
Kayıt tarihi
: 04.02.08
 
 

Balıkesirde yaşıyorum. Adıyaman iline bağlı çok güzel bir dağ köyünde dünyaya geldim. Mesleğim gereğ..