Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '14

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Toprak

Yaşamımda ilk defa bu kadar toprağa yakın hissediyorum kendimi. Değişik bir deneyim. Aynı zamanda kendimi sınıyorum. Bu da açıkçası gerginlik yaratıyor bende.

Bütün bunlar, köpeğimin rahatsızlanması nedeniyle, köyde kardeşimin evinde konaklıyor oluşumuzdan kaynaklanıyor. Ev tam istediğim gibi, bazı eksikliklerine odaklanmadığım sürece. İki üç dönümlük bir arazi içinde inşa edilmiş bir ev. Etrafı bahçelik ve güvercinler, tavuklar, hindiler, kazlar derken birkaç hayvan da var. Sorumluluklar çok anlayacağınız. Böylece yazmak benim için iyice zorlaştı. Önceliklerimin sıralaması değişti. Güzel mi? Bilemiyorum!

Arkadaşın biri, geçenlerde “ Tadını çıkar. Nasıl olsa toprağa gideceğiz; şimdiden yakınlaşmış, kaynaşmış olursunuz. “ dedi. İlginç bir yaklaşım geldi bana. Uygulayabilir miyim? Bilemiyorum!

Neyi, ne kadar kaldırabileceğimi bilemiyorum açıkçası. Zaten bunun bilinmesinin de söz konusu olamayacağı kanısındayım. Çünkü yaşam anlardan oluşuyor ve o anlar dizisinde ben ancak bir şeyleri deneyimliyorum ve ancak öyle kendi hakkımda bilgi sahibi olabiliyorum. Onun için diyorum ki; toprakla ne zaman, nasıl, ne kadar kaynaşabileceğim konusunda hiç mi hiç bilgi sahibi değilim. Sadece sürece bırakmaya çalışıyorum. Fakat her değişimde olduğu gibi bu da sancılı geçiyor. Dualarınıza ihtiyacım var. Teşekkürler!

 
Toplam blog
: 423
: 186
Kayıt tarihi
: 10.10.11
 
 

İkbal Özlen DİNÇERLER. 14.02.1960 doğumlu. izmir Kız Lisesi Edebiyat Bölümünü okudu. Buca Eğitim ..