Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Zorunlu açıklama, kutlama ve sobe

Zorunlu açıklama, kutlama ve sobe
 

Sevgili dönem tarihçimiz Vakayinüvis


Önce zorunlu açıklama!

Atıcılığa başladığımı duyurduğum yazıma gelen yorumlar, konuyla ilgili ikinci bir yazı yazmamı ve detaya girmemi gerektirdi.

“Yan taraftaki tüfek vurmuştur…”

“Hedef çok büyükmüş…”

“Gaz tenekesini babam da vurur…”

“Mermiler güdümlü müydü?”

“Silah dürbünlü müydü?”

Şeklindeki tüm motivasyon törpüleyici yorumlara cevaben diyorum ki;

İstersem adamın başının üzerine bir elma koyar, 500 metreden vururum. Ben Milliyet Bloğun Nilom Tell’iyim.

Hatta; üç atış yapar üçünü de tek delikten geçiririm! (Bu yaratıcı iddia için Ü.Culduz beye teşekkürler)

***************

Şimdi kutlama!

Blog’da 100. yazısını, 300. yazısını kutlayanları gördükçe heveslendim. 100 olsun da ben de kutlayayım dedim ama nerde bende o hız!

2 yıl bitti, 50’yi bile bulamadım daha.

5.11.2008 tarihinde yaptığım 500.yorum kutlamasını gelenekselleştiriyorum arkadaşlar. Aldığım yorumlar 500’ün katlarına ulaştığında kime denk geldiyse ilan edip kutlayacağım.

“Güneydoğu / Adıyaman” başlıklı yazıma gönderdiği yorum ile sevgili Vakayinüvis 1000. yorum kutlamamı paylaşan (kendisi de kabul ederse tabi) kişidir.

Hediyesi en kısa sürede kendisine ulaşacaktır.

***************

Ve sobe!

“Martaval jeneratörü” başlıklı dizide Sevgili Balcı tarafından sobelenmiştim. Uzun düşünmeler ve değerlendirmeler sonucunda anladım ki martaval yazmak doğruları anlatmaktan daha zormuş. Bu durumda ben “zoru görünce kaçanlar” kervanına dahil olmayı ve topu Sevgili Haluk Seki’ye atıp onu zorda bırakmayı tercih ediyorum. Hadi bakalım Haluk hocam şimdi de siz deneyin, oldu oldu, olmadı bir şut da siz çekin gittiği yerde kim varsa o düşünsün!

***************

Bir kayıp ilanı;

Silver035 kod adlı arkadaşımızın yazıları silinmiş, sayfası kapanmış. Sonunda olan oldu ve “evin kadrolu diğer personeli”ne mi yakalandı acaba? Bilenlerin duyanların insaniyet namına okurlarını bilgilendirmesi rica olunur.

 
Toplam blog
: 61
: 2350
Kayıt tarihi
: 24.01.08
 
 

17 yaşımdaydım yazmaya ilk başladığımda. Dünyayı tanımaya çalışırken kendimi de tanıdım zaman içinde..