Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Tren zamlarını protestoya yıldız sanatçı desteği

Tren zamlarını protestoya yıldız sanatçı desteği
 

Bu resim google görseller bölümünden alınmıştır.


“Hızlı tren zamlara yetişemiyor “ başlıklı bir önceki yazımda, TCDD işletmesinin yaptığı öğrenci zamlarının kaldırılması için, Milliyet Blog yazarlarına destek çağrısı yapmıştım. Feraye Güneş hanımefendi dışında, hiç kimseden henüz bir yanıt alamadım. Fakat hiç beklemediğim, sizlerin tasavvur bile edemeyeceğiniz çok ilginç bir gelişme oldu. Yazılarımı ilgiyle takıp eden, beni ailemi yakından tanıyan çok ünlü bir dosttan destek maili geldi elektronik posta adresime. Kendisini, sesini, müziğini beğenip taktir ettiğimiz, magazin basınından ve sansasyondan uzak kalmayı başarmış ilkeli, kişilikli alçak gönüllü ve elli yaş kuşağının çok iyi hatırlayıp tanıdığı bu ünlü isim bakınız neler yazmış, gönderdiği destek mailinde:

“ Çok değerli kardeşim Hızır Bey, yazınızı dikkatle okudum. Çok önemli bir konuya değinmişsiniz. Aslında bu zamlar zaten yapılacaktı, küresel kriz ise bahane. Her nedense ülkemizde okuyan genç kesime karşı bir tolerans yok. Halbuki, Batı ülkelerinde öğrenim gören gençlere o kadar çok destek var ki, bu durum o ülkelerin gelişme politikaları içinde bir olgu. Aslında daha çok yazmak isterdim. Bu konunun fikir destekçilerinden biri olduğumu bilmenizi isterim. El birliği ile bana düşen ne görev varsa yapmaya hazırım. Selam ve sevgilerimle. Banu Kırbağ.” ( www.banukirbag.com )

Bu mesajla zaten desteğini genç nesillere veren değerli solist, bestekâr, söz yazarı, ilk hanım orkestra şefi, kısaca müzikolog ve yıldız bir sanatçı olan sayın Banu Kırbağ hanımefendiye duyarlılığı ve fikri desteği için, öğrenciler adına çok teşekkür ediyorum. Etkin kişilerin kampanyamıza katılmasıyla, daha etkili olma gücüne sahip olacağımız inancındayım. Kendisini tanımak isteyenler için, iznini alarak sayfamda bir fotoğrafını ve web adresini yayımlıyorum. Umarım desteğini esirgemediği bu genç üniversiteliler ve hayranları kendisini ve müziğini daha yakından tanıma fırsatını bulup, dinlemiş olurlar.

Şimdi de Devlet Demiryolları işletmelerinde bilet fiyatlarını belirleyen kişilere ve yetkili kurullara seslenmek istiyorum. Banu hanımın konuya yaklaşımındaki sanatçı duyarlılığından etkilenip, kamu hizmeti anlayışı ile bağdaşmayan öğrenci zamlarının kaldırılması talebini yeniden ele alıp değerlendirmenizi, öğrencilerin yolculardan toplayıp TCDD’ye sunduğu, zamlara tepki imzalarını içeren dilekçelerinin takipçisi olacağımızı ve katılacağını umduğumuz muhtemel destekçileri de kampanyamıza davet etmeye devam edeceğimizi ve kesin sonuç alıncaya kadar destek kampanyasını sürdüreceğimizin bilinmesini istiyoruz.

İstanbul, 25 Kasım 2008

 
Toplam blog
: 72
: 1140
Kayıt tarihi
: 09.12.07
 
 

Rize merkez ilçeye bağlı Yiğitler Köyünde doğdum. Lise bitinceye kadar ilk gençlik yıllarımı geçird..