Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Tüh tüh... Vah vah...

Tüh tüh... Vah vah...
 

Merhaba,

Merhaba da... Tüh tüh, vah vah...

Ne oldu ki?

Nasıl üzüldüm, nasıl üzüldüm anlatamam...

Allah allah ne oldu anlatsana...

Neler olmadı ki, ahh bir bilsen...

Hayırdır, seni hiç böyle görmemişdim...

Ahhh ah, tüh tüh...

Şu bizim Hüseyin ÜZMEZ efendi var ya...

Eeee...

Adamcağızın hakkını nasıl ödeyecek ki bu Devlet...

????

Boşu boşuna geçti onlarca günü dört duvar arasında...

Eeee canım Ergenekon davasında da aylarca, hatta 1 yılı aşkın süredir içeride olanlar var...

Bana ne, bana ne onlardan...

Allahtan adamcağız namazında niyazında da, cezaevini de hac gibi kabul etmiş...

Ayrıca da, "Cezaevi, benim için tam bir medrese oldu." demiş...

????

Ama O, daha öncede uzunca yıllar yatmışdı içerde sanırım...

Boşu boşuna yattı adamcağız bugüne kadar...

????

Duymadın galiba adli tıp raporunu...

Bak işte, 14 yaşındaki o kızın beden ve ruhsal sağlığı bozulmamış...

Ama kızın ifadeleri varmış, her dokunuşundan sonra hüngür hüngür ağlarmış, bu ruh sağlığının bozulduğunu göstermez mi...?

Yoksa, o göz yaşları sevinç gözyaşlarımıymış...)))

Bana ne, bana ne...

Hüseyin Efendiyi içeri alırlarken kendisi zaten söylemişdi, berat edeceğini...

Ama henüz tahliye oldu galiba...

Evet, evet ama, o biliyor bu davanın nasıl sonuçlanacağını...

????

Şimdi de çıkarken söyledi, yine berat edeceğini...

Mağdurenin dedesi Arif beyin, 20 yıl yanında çalıştığını ve namazında niyazında, dünyanın en dürüst adamı olduğunu söylemiş...

Mağdure ve annesiyle de görüşmeye devam edecekmiş...

Ya babasıyla...?

...

Dürüst adamın torununa bu yapılır mı diyorlar...

Ne yapmış ki?

Ne bileyim ben, hele bir mahkeme sonuçlansın da, ne yapıp ne yapmadığı o zaman anlaşılır...

Gerçi yaşı da seksene dayanmış...

Ceza yemiş olsa da, Cumhurbaşkanımız affedebilir...

Hani bizim Hocayı da rahatsızlığından dolayı affetmişdi ya...

Hangi hocayı...

Yaaa, Nasreddin Hoca değil ya...)))

Erbakan Hocadan bahsediyorum...

Haaa, iyi olmuş iyi olmuş... O Kıbrıs Fatihi...

Mücahit Erbakan...

Devlete onca hizmeti geçmiş...

Allah razı olsun hem ondan, hem de onu bu sıkıntıdan kurtaranlardan...

Hasta falan dediler ama, maşallah turp gibi...)))

Toplantılarını izledin mi?

Yooo...

Aaaa kaçırmışsın, performansı süperdi... Ne güzel yemin ettirdi cemaate...)))

Haa, laf bugün hep cezaevlerinden açılmışken, Silivri'yi nasıl buldun, ne diyorsun orda yaşananlara...?

Güzel güzel, hele bir de kar yağsın, o zaman daha da güzel olacak...

????

Yani, şimdi çamurdan gidemiyorlar, o zaman da kardan hiç gidemez yandaşları...

İyi olmuş iyi, Sibirya'ya layık onlar Sibirya'ya...

Allah dini bütün Müslüman kardeşlerimizi korusun...

Onların ellerini ayaklarını yalarım...

La havle...!!!

Tüm Ulusumuzun Cumhuriyet Bayramını kutlu olsun...

Nice 29 Ekimleri birlik ve dirlik içerisinde geçirmemiz dileğimdir...

 
Toplam blog
: 407
: 877
Kayıt tarihi
: 02.07.06
 
 

15.12.1950 Mersin doğumluyum. İzmir Ticari İlimler Mezunuyum. Bir Kamu Kuruluşundan  Şube Müdürü ..