Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '10

 
Kategori
Kitap
 

Tuhaf / Ertuğrul Özkök

Tuhaf / Ertuğrul Özkök
 

Tuhaf / Ertuğrul Özkök


Uzun süredir okumayı planladığım Hürriyet yazarı, Ertuğrul Özkök'ün Tuhaf adlı kitabını nihayet okudum.

Yaklaşık 2 saatte bitirdim.

Tüm gazete yazılarını takip eden bir Özkök hayranı olarak, kitabı çok beğendiğimi söylemeliyim.

Kitap başlıklar altında 25 hikayeden oluşuyor.

Hepsi de şaşırtıcı, heyecan dolu, sarsıcı ve adı üstünde tuhaf...

Bütün hikayeler tuhaf ve sırlarla dolu olunca bir an Özkök acaba sırlar dünyasına mı girdi diye düşünmeden edemedim. Tamamı sırlı ve tuhaf bu hikayelerden en çok ilgimi çeken birini sizle paylaşmak istiyorum.

Yatakta Gelen Vahiy...

Tuhaf olan şu ki, peygamberlerin cinsel yaşamı konu ediliyor bu hikayede. Daha doğrusu Özkök, okuduğu kitaptan anlatıyor.

"İsa, Mecdelli Meryem'i dağın tepesinde bir yere götürdü. Orada onun önünde bir kadını alarak onunla sevişmeye başladı. Tam orgazma eriştiği sırada geri çekildi ve kendi spermlerini yuttu. Kendisini seyreden Mecdelli Meryem'e şunu söyledi : "Böyle yapmalıyız ki yaşayabilelim."

Özkök gibi benim de hayatımda bir peygamberin cinsel hayatı ile ilgili okuduğum en şaşırtıcı yazıydı bu.

Üstelik ciddi bir yayınevi oan Oxford Üniversty Press basmış kitabı. Din tarihi yayınlarıyla ünlü North Carolina Üniversitesi öğretim üyesi Bart D.Erhrman'ınmış kitap.

Bart D.Ehrman böyle bir olayın varlığını Epiphanius adlı birinin aktardığı bir incilde okumuştu.

Sonra Hz. Muhammed'den söz ediyor Özkök,

"Bir erkek, hayatındaki en önemli kadını hangi cümleyle, hangi ifadeyle anlatabilir? Seni seviyorum. Çok basit, hatta yalana çok elverişli bir cümle. Çiğnene çiğnene paspas olmuş. Samimi ve derin aşkı anlatamayacak kadar sıradanlaşmış. Her erkek samimiyetine, tıynetine, aşkının ve arzusunun büyüklüğüne uygun bir cümleyi tahayyül edebilir. Bugüne kadar çok sevgi ifadesi okudum. Ama hiç biri beni Hz. Muhammed'inki kadar etlikemedi."

"Hz. Ayşe, Hz. Muhammed'in en sevdiği kadındı. İkisi arasındaki ilişki, Hz.Muhammed'in insani tarafını en kuvvetli anlatan anekdotlarla dolu.. Kıskançlık, tutku, cilve, dedikodu.. Yani insana ait olan her şey. Başta Ümmü Seleme olmak üzere öteki eşleri Hz. Muhammed'in Ayşeye olan bu tutkusunu kıskanmaktadır. Kendilerine de Ayşe kadar değer verilmesini istemektedirler. İşte böyle kıskançlık günlerinin birinde, bütün öteki eşleri Ümmü Seleme'yi bu duygularını iletmek üzere Hz.Muhammed'e gönderirler. Ümmü Seleme bir kaç kez tekrarlar ancak Hz.Muhammed susar. Cevap alamaz. Bir kaç kez daha ısrar eden Ümmü Seleme'ye yanıt gelir.

"Beni Ayşe ile ilgili konularda üzme. Çünkü bana ondan başka hiç bir kadının yatağında vahiy gelmemiştir. !"

Tuhaf değil mi ?

Bu ve bunun gibi 24 hikaye, hepsi de birbirinden ilginç, sır dolu ve tuhaf....

Okumanızı tavsiye ederim bu tuhaf kitabı.

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..