Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Haziran '22

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

TÜRK DEVLETİ HERKESİN...

TÜRK DEVLETİ HERKESİN DEVLETİDİR

Evet

Sevgili halkımız

Evet

Evet

 

Türk Cumhuriyeti

Yani bizim Devletimiz

Ülkedeki herkesin Devletidir

Bunu böyle bileceğiz

Yani

Türk Devleti

“Soy devleti” değildir

Şunu da belirteyim

Türk adı bir ırk adı değildir

Türklük

Bir “Üst kimlik”tir

Bunu

İlk keşfeden anlayan kabullenen

Sevgili Atatürk’ümüzdür

Onun için

“Ne mutlu Türk’üm diyene” diyerek

Kan koşulu aranmadan

Ülke bütünlüğüne yönelelim demiştir

Yani

Hiçbir koşul aranmadan

Kendini Türk kabul eden

Ben Türk’üm diyen Türk'tür

 

Bunun getirisi büyüktür

Bu kabul

Ülke bütünlüğü yaratır

Birlikte ülke bütünlüğünü korumak

Gerçekleşir

 

Bugün

Şu ayrılıkçı Kürt hareketi

Şu Ermeni hareketi

Şu Rum hareketi

Şu Yahudi yaklaşımları

Bir türlü yatıştırılamıyorsa

Bunun tek sebebi

Türklüğün ırk değil üst kimlik olduğu

Herkesçe kabul görmemesindendir

 

Ben buna yazık diyorum

Milyonlara varan ölü gömüldü toprağa

Bu luzumsuz anlayış yüzünden

 

Oysa

Ben bu topraklarda doğmuşum

Ben bu toprakların çocuğuyum

Deyip

Türklük Üst kimliğne sarılıp

Bu “Güzel Yurt” hepimizin

Onu diri tutmak en büyük emelimizdir

Diyerek

Ülkeye dört elle sarılmak gerekir

 

Yani canlarım

Devletimize

Karşımızdakilere

Soy olarak bakmayacağız

Bu toprakların çocuğu olarak bakacağız

Elbirliği

Dil birliği

Gönül birliği kuracağız

Gelişme yakalayacağız

 

Şunu iyi bileceğiz

Soy takipçiliği

Ayrılıkçılık yaratır işleri kötüye götürür

Ülke

Hiçbir konuda doğru noktaya gelemez

Bir oraya

Bir buraya

Yuvarlanıp durur

“B.klu böcek” örneği

 

Ben diyorum ki

Bu konu Devletimizi yönetenlerce

Ele aılınsın

Doğru yaklaşımlar kurgulansın

Devlet

Hepimizn devletidir kabulü

En samimi şekilde yaşama geçirilsin

 

Burada

Tek gerekli olacak olan

Samimiyettir

Bilinsin ki

İlişkiler samimiyet üzerinde yürürlerse

Toplumsallık ayağa kalkar

Ayağa kalkan toplumsallık ise

Toplumu dünyanın gözdesi yapar

 

Sağlıklı yaşamlar dileklerimle

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..