Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

SİYASET SORUN ÇÖZECEKKEN...

SİYASET SORUN ÇÖZECEKKEN SORUN YARATIYOR

Evet

Sevgili Türk siyasetçileri

Evet

Evet

 

Siyaset

Tanım olarak

Sorun çözücüdür

Ülkede sorunları çözerek

Ülkede taşları yerine oturtur

 

Sorunların çözümü de

Ortak değerler üretilerek yapılır

Ortak değerler de

Ülke insanlarının kabul ettiği değerlerdir

Bir kısmının kabul ettiği

Diğer kısmının ret ettiği değerler değildir

 

Bu olgu canlarım

Ülke halkının

Akıl birliği

Düşünce birliği

El birliği

Gönül birliği

Bileşkesinde oluşur

Ülkenin tüm gereksinimleri  bu şekilde

Ortakşaiarak benimsenir ve giderilir

Yani

Saptama beraber

Çözüm beraber olur

Tabii sefası da beraber yaşanır

 

Şunu kabul edeceğiz

Siyaset

Tam olarak birleştiricidir

Asla ayrıştırıcı değildir

Bu özellik görülmüyorsa ülkede

O siyaset

Siyaset değildir canlarım

Doğru siyasette

Birimiz hepimiz için

Hepimiz de birimiz için çalışır

Yani

Birimiz acı çekerken

Diğerlerimiz sefa sürmeyecek

Birlik olacağız

Acıyı dindireceğiz

Birlik olacağız

Mutluluğa ulaşacağız

 

Bugüne bakıyorum da

Tam anlamıyla

Siyaset dışı siyaset yaşıyoruz

Bu olgu beni çok üzüyor

İşte onun için

Barışık siyaset deyip duruyorum

 

Şunu kabul edecek siyasetçi

Aynı halkı sevdiğini söyleyen insanlar

Birbirlerini de sevecekler

Bu matematik gerçektir

Matematikte

A=B

B=C ise

A=C dir

Bu  böyle canlarım

Aynı

Halkı seven insanlar

Neden birlerini sevmiyorlar

Anlayamıyorum bir türlü

Siyasetçilerimiz

Bunu bana anlatsınlar da anlayayım diyorum

 

Son sözüm

Siyaseti siyaset olarak yapalım

Görelim o zaman

Siyaset ne denli güzellik yaratıcıymış

 

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..