Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '22

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Doğa Ana

                                                                                    Doğa Ana
Doğa Ana’nın güzel gülen yüzü.. Doğa Ana, bana bugün güzel gülen yüzünü gösterdi. Sıcak yağmur damlaları açık kahverengi toprağa hızlı yağdı. Yağmurdan sonra ise, sahneye çıkan loş renkte ılık güneş ışığında bulutsuz engin ve sonsuz gökyüzünde görünen yedi renkli gökkuşağını dakikalarca büyük keyif alarak izledim ve inanılmaz mutlu oldum.
 
İçten Teşekkürler: Yılmaz Taşdelen Kültür & Sanat Dostlarına, Doğa Ana'nın güzel gülen yüzü başlıklı yazımın ve konu fotoğrafının yayını için içten teşekkürler ediyorum.
 
 
Toplam blog
: 643
: 67
Kayıt tarihi
: 20.02.17
 
 

Eğitim Durumu Halkla İlişkiler Yüksek Lisansı İsletme Fakültesi Sosyoloji Bölümü Gazeteci ..