Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mayıs '09

 
Kategori
Futbol
 

Türk futbolunda büyük tehlike 1

Türk futbolunda büyük tehlike 1
 

TÜRK FUTBOLUNDA BÜYÜK BİR TEHLİKE VARDIR. ÖNEMLİDİR : SİVASSPOR : ANADOLU NUN GÖNLÜNDE YATAN.

Genelde son dönemlerde gazete okuduğum söylenemez.. İnternetten başlıklarla geçiştirdiğim bir gerçek haberleri.. Bu gün İzmir den karayolu ile İstanbul a döndüğüm için rahatça gazeteleri okuma şansıda buldum.

Bakınız bir spor haberi: Anadolunun kalbi SİVAS ile atıyor.. İstanbul 3 büyüklerinin tekelindeki şampiyonluğa artık son vermek isteniyor.. Anadolu Kulüpleri SİVASSPOR UN ŞAMPİYONLUĞUNU İSTİYOR VE
DESTEKLİYOR.
Bu ilk bakışta çok masum bir haber başlığıdır. Ama ben inanın dehşetle okudum..

Haber kulüp yetkililerinin görüşleri ile destekleniyor.Pekiyi sevgili dostlar.. İstanbul un üç büyükleri: Türk Futbolundaki başarılı ve paranın nakit olarak bu kadar büyümesine sebep olanlar değil midir? AZİZ YILDIRIM başkanıma sesleniyorum: Derhal bu haberin peşine düşsün bence...neden mi? Çok büyük bir tehlikeye karşı yol alınıyor.. Beşiktaş her takımla canla başla mücadele ederken..Acaba SİVASSPOR maçlarını daha mı rahat geçerek kazanacak ? Bu hafta bu demeçlere şu başlıklı haber geçse idi: AZİZ YILDIRIM :BEŞİKTAŞIN LİGDE ŞAMPİYON OLMASINI FENERBAHÇE NİN DE KUPAYI KAZANMASINI İSTİYORUM ..DEDİ.. Hemen herkes şike iddialarını dile getirecekti..Ama Anadolu kulüp yöneticileri Sivası desteklerken, kimse şikeden bahsetmiyor..

Bu düşmanlık 3 büyüklere neden oluştu? Kulüpler Birliği bence hemen toplanmalıdır.Lig şu an ikiye bölünmüştür.Bu konu futbolumuzda yaralar açmadan masaya yatırılacak acil bir sıkıntıdır.

Sade bir vatandaş olarak bu konuyu dile getirdim.HADDİM OLMAYARAK..HATAM VARSA AFFOLA..SADECE ŞUNU BELİRTMEK İSTİYORUM: SPOR CENTİLMENCE YARIŞMAKTIR..DÜŞMANCA DEĞİL..

SEVGİ VE SAYGILARIMLA..TOPRAK SARI
 
Toplam blog
: 146
: 842
Kayıt tarihi
: 14.09.08
 
 

Ben ticaretle uğraşan biriyim. Hobilerim arasında felsefe, sinema özellikle türk sineması, spor ö..