Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mayıs '11

 
Kategori
Futbol
 

Türk Hocalar Şampiyon oldu....

Türk Hocalar Şampiyon oldu....
 

Şampiyonluk düğümü sonunda çözüldü. Lig sonuna kadar süren kovalamaca her iki takım taraftarına da heyacanlı haftalar sundu. 

İki takımda ligi aynı puanda bitirmesine rağmen sadece 1 gol fazlalığı şampiyonu belirledi. Benim için Fenerbahçe Şampiyon Trabzonspor'da gönüllerin Şampiyonu. Bence Trabzonspor taraftarı üzülmemeli yıllar sonra bu kadar heyacanlı bir sezon geçirdikleri için mutlu olmalılar. Önümüzdeki sezon şampiyonlar ligine katılma şansı Trabzonluları daha mutlu etmeli, Fenerbahçe için bu sezon hüsranla başlayıp şampiyonlukla biten bi sezon oldu. Aykut Hoca büyük bir risk alarak takımın başına geçti ve ligin ikinci yarısında sadece 2 puan kaybederek ligi zirvede tamamladı. 

Ligimizde sadece 1 yabancı teknik direktörün bulunması ve zirvedeki dört takımın başında yerli teknik direktörlerin olması yerli hocalarımızın ne kadar başarılı olduğunun bir göstergesi. Bu yüzden Aziz Yıldırımı kutlamak gerek genç yaşında Aykut Kocama'na destek verdi ve her ne olursa olsun arkasındayız mesajını verdi. Şampiyonluk için demek ki milyonlarca doları yabancı hocaların önüne sermeye gerek yok. Ligimizin en başarılı iki takımının başında Türk hocalar var. Şampiyonluk ve başarı hocaların başarısıdır. Eğer futbolcu kalitesi beceri önemli olsaydı ligin ilk iki sırasında BJK ve GS olmalıydı ama futbolcu değil istikrarlı bir hocanın önemli olduğunu herkes anladı. Bir Galatasaraylı olarak Fenerbahçeyi gönülden kutluyorum hak etti ve şampiyon oldu. 

 
Toplam blog
: 2
: 777
Kayıt tarihi
: 22.05.11
 
 

1984 Rize doğlumluyum İlkokulu Çiftekavak İlköğretim okulunda gördüm ortaöğretim'mi Çayilköğretim or..