Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '21

 
Kategori
Spor
 

TÜRKER ARSLAN'ı kaybettik.

Dünyanın başına bela olan şu coronadan ne kadar masum can kaybettik....
TÜRKER ARSLAN da corona tedavisi gördüğü hastanede hayatını kaybetmiş.
Kendisi ile 70 li yıllarda Beşiktaş Dergisinde yazarken tanışmıştım...
Ben Fenerbahçe'li, Türker Arslan Galatasaray'lı, hatta kongre üyesi, Derginin sahibi Mustafa Kızıltan ağabey Beşiktaş'lı.. O dergi öyle bir dergiydi....Herkes hatır için Mustafa ağabeye saygı ve sevgisinden yazardı....
Sultanahmet'teki bürosundan çıkıp Cağaloğlu yokuşundan inerken, diğer futbolcu ve gazeteciler gibi Vilayet karşısındaki o dar yazıhaneye mutlaka uğrar, neşeyle sohbet ederdi...
O zamanlar 29-30 yaşlarında genç bir avukattı...Bir gün bana da bir kartını vermişti....İlerde bir gün canın bir şeye sıkılırsa beni ararsın demişti.
Sporu seven, oldukça içinde ancak Sporun fanatizminden uzak, sporun güzelliklerinden yana, insan sevgisi yüksek çok değerli biriydi...Fenerbahçe kulübünün CAS davasını savunan, takip eden ve müjdeyi veren kişiydi Türker Arslan...
Aradan geçen uzun yıllarda onun ismini basında çok gördüm..
Güvenilen kişiliği, pozitif insan ilişkileri ve mesleki başarıları onu Galatasaray Divan Başkanlığına ve Tahkim Kurulu Başkanlığına kadar getirmişti...
Spor ve İnsan sevgisi ile dolu yüreği ile ideallerini başaran bir insan olarak, değerli hizmetleri ile camiasında saygı ile anılacak birisi olduğuna inanıyorum....
Güle güle iyi insan..
Güle güle büyük Galatasaray'lı...
Güle güle dost insan....
Mekanın cennet olsun...
 
 
Toplam blog
: 465
: 918
Kayıt tarihi
: 15.01.09
 
 

İstanbul doğumluyum.. İstanbul'un  tramvaylı döneminden bu şehirde yaşıyorum. Gençlik yıllarında ..