Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Eylül '11

 
Kategori
Güncel
 

Türkiye Armegeddon savaşına bulaşacak mı?

Türkiye Armegeddon savaşına bulaşacak mı?
 

Türkiye Armageddon Savaşlarına bulaşır mı? 

Son günler insanı delirtecek yanlışlar yapılıyor! 

Suriye ile olan ilişkiler bulandırılıyor. 

İsrail ile olan ilişkiler bulandırılıyor. 

İran ile olan ilişkiler bulandırılıyor. 

ABD ve AB ile olan ilişkiler desen yine öyle ekşimtırak... 

Ben anlamıyorum hangi düşünceye hizmet ettiğimizi doğrusu! 

Hani bir söz var: 

"Kendi başını bağlayamayan kadın düğünlerde gelin başı bağlarmış" diye.. 

Tam da o durumdayız hani! 

Herkesin acaba nasıl sonuçlanacak diye endişeyle baktığı bir Kürt kalkışması yaşanıyorken... 

Oturup bu konu üzerinde kafa yorup bu sorunu çözmemiz gerekirken... 

Sonu belirsiz ve sonunda boş yere Türk kanı akıtılabilecek fantazilere öykünmekteyiz! 

Akıl alacak bir şey değil doğrusu! 

Bu işin doğrusunu birileri Başbakan'a her şeye karşın söylemeli! 

O birisi ben bile olsam olur! 

Belli ki Başbakan bu yaklaşımlarında danışmanlarını dinlemiyor. 

Ya da sadece çok önemli zamanlarda Başbakan'ı "yanıltma görevindeki" danışman görünenlerin oyunlarına geliyor! 

Yazık! 

"Halkım, benim sevgili milletim!" diye, diye seslendiği millete niye bu konuları sormuyor acaba Başbakan? 

Gerçek "Halk devleti" budur, her türlü kararı bizzat halk verir! 

Öyle görünüyor ki bu "Gazze sevdası" yüzünden ülkemiz felakete sürüklenebilir! 

Başbakan şimdi Mısır'a gidecekmiş oradan izin koparabilirse Gazze'ye geçecekmiş. 

Orada bir gövde gösterisi yapıp dünyanın gözüne girmeye özeniyor herhalde! 

Peki ne olacak, Gazze kurtulacak mı, İsrail ablukası kalkacak mı? 

Gülüyorum:)) 

Olan bir sürü Türk gencine olur bu işte! 

Sayın Başbakan, siz iç barışı kuramadan dışarıda hiçbir olumlu adım atamazsınız! 

Ayrıca Türk'ün temel düşüncesi olan iki yaklaşımı da zayıflatırsınız! 

*Türk'ün "Devleti ebed müddet" düşüncesine zarar verirsiniz bir... 

*Türk cihan hakimiyeti mefkuresine zarar verirsiniz iki... 

Bu iki konu Türklerin ebedi düşüncesidir, öyle "ulu orta" ele alınmaz bunlar.. 

Her şeyden önce Türkyenin her bakımdan gerçek anlamda güçlü olması ve bu güce dayanarak uluslar arası düzensizlikleri sadece işaretiyle düzenlemesi gerekir! 

Kolay, kolay silaha sarılmadan, Osmanlının yaptığı gibi... 

Bu günlerin Türkiyesi koşul olarak hazır değil bu işlere! 

Başbakan "aklın egemenliğine" girerek işleri akıl yoluyla çözmeye çalışmalı! 

Hem canım orta yerde bir yanlışlık varsa ve bu iş seni üzüyorsa; kalkarsın iki tarafı barışa çağırırsın! 

Bu işi yaparken de o iki taraftan birisinin düşmanlığını üstüne çekmezsin! 

Lütfen siz de böyle yapın Sayın Başbakan! 

Siz bir tarafı daha baştan suçlayarak işe karışıyorsunuz! 

Böyle yaklaşanlar, "ayırırken dayak yiyen çocuklara" döner biliyor musun? 

Ben sizin böyle olmanızı iştemem doğrusu! 

Ne diyor Allah Kitabında: 

"Daima doğru olup, hayra ve barışa yönelik çalışanlar cennetimle buluşacaklar!" değil mi? 

Siz Allah'ın Cennetine gitmeyi çok istiyorsunuz. 

İşte ben sizi bu yola çağırıyorum Sayın Başbakan! 

Başbakan Armageddon moduna mı girdi acaba? 

Saygılarımla.. 

Not: Armegeddon: Evenjelist hiristiyanların, yahudilerle Müslümanlar arasında çıkartıp İsraile destek vererek Müslümanları yendirip, İsa mesihin dünyaya beklenlenden önce gelmesine ve dünyayı yönetmesine yardım ederek, İsa mesih'in iyiliğine mazhar olmak düşüncesiyle planlanıp çıkarılacak savaştır. 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..