Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Nisan '15

 
Kategori
Coğrafya
 

Türkiye coğrafyası

Ben öğretmenim ;

öğretmen olduğum gün dünyalar benim olmuştu Yakınlarıma söylemiştim ilk maaşımlasizlere ne isterseniz alacağım diye söz vermştim.İnsan bir şey olduğunu yüreğini anında birilerine verecek birşeyleri olunca içindeki sevinç bir kat daha bana değer katmıştı ,belkide ben öğle hissetmiştim .

Tain edildiğim yer AŞKALENİN eski adıyla PIRTIN KÖYÜYDÜ Havalara uçacak kadar benzini yüreğindeydim .Etrafı rasgele resimlenmiş at arabasıyla köyün yolunu tutarken etraftan bana hayretle bakan insanlar hatta duymamdan çekinmeyecek kadar kadının ne işivar diyecek kadar pergelsiz bir o kadar kırmaktan uzak insanlar .Arabanın içinde sanki kemiklerim yer değişti sarsıntı fora.

Yıkıntı içinde bir okul bir oda tuvaletede tezek koymuşlar Ogece muhtarın evinde yatıp ertesi gün işe başladım temizledim ki ne olduğunu göreyim bir oda artı küçük bir oda daha ve tuvalet adı var boş uzun yer.

Yakındaki askeriyedeki sayın DEMİRCİ PAŞA BİZE ÇOK YARDIM ETTİ .Okula iki sınıf tuvalet odunluk yaptırdı köyün hanımları çalışan askerlerin yemeklerini hazırladılar okul başlamadan öğrenciler çoğaldı bu arada hem öğretmen hem biçki dikiş hocası gibi bir köyün dikişinide üslenip geceleri gaz lambası ışığında becerip yapmaya çalışıyordum ilk 23 NİSAN ULUSAL EĞEMENLİK ÇOCUK BAYRAMINDA BÜTÜN OKULUN KIYAFETLERİNİ BEN DİKTİM ZEVKLE

Oyıllarda okuttuğum öğrenciler bugün bazıları emekli olmuşlardır ne beni unuturlar ne emeklerimi hemde coğrafyayı

Onlara hep insan ülkesinin haritasını gözü kapalı çizemiyorsa onun ülkesini bir gün DÜŞMAN GÖZÜ KAPALI ZAPDEDER.COĞRAFYA önemlidir yediği içtiği yaşadığı sebeplendiği bu DİYARIN geçmişini gelişmesini yarına bırakılacak mirasları ORMAN GİBİ BİLMELİLERDİ

Onlar verdiğim ilk benden öğrenmeleri dimağlarında açtığı serbest insan kişilik sahibi olmaları benim hayat İKRAMİYEMDİR

MUSTAFA KEMAL'İN DEDİĞİ GİBİ VATAN COĞRAFYASININ ÇİZGİLERİNİ BU VATANDA YAŞAYANLARA GEÇMİŞLERDEN MİRASDIR BU MİRASI KORUMAK ÜSTÜNDE YAŞAYAN HERKESİN BORCUDUR.

AŞIK VEYSELİN DEDİĞİ 'BENİM SADIK YARİM KARATOPRAKTIR .DA O toprağa sahip olmadıktan başkalarına dağıtmak için pusuda bekleyenlerin emellerini karınlarına peklik düşünceye kadar çabalayınız

VATAN tektir onun üzerinde COĞRAFYASIYLA OYNANMAZ Sonuçları acı ve hüsran olur 

Sevgili öğretenler sizlerin işi zor sabır sizlere ALLAHIN LÜTFU kİMSE BU KADAR ÇOK hakkı anmaz ve de doğruyu emanet olarak saklayamaz koruyamaz Hepinizbu COĞRAFYANIN gerçek saipleri gönüllü müdefacılarısınız .ÖMRÜNÜZ UZUN İKRAMİYENİZ SIHHAT VE DOĞRULUĞUNUZ KAZANCIMIZ EVLADLAR,YÜREKLERİNDEKİ DEĞERLER

HER BİRİ  MUSTAFA KEMAL GİBİ ÖNCE; DÜRÜST ,NAMUSLU ,BİLGİLİ geçmişi yüreğinde GELECEĞİ UFKUNDA  VATANPERVER ,BAYRAĞA SAYGILI, ÜLKESİNİN BULUTLARINI DAİM DAĞITACAK GÖNÜLLÜ NEFERLER   OLUŞLARIDIR.

 
Toplam blog
: 151
: 1010
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Kısaca öğretmen ve öğretenim. Yaşamayı yaşarken öğrenmeyi ilke edinmenin dustur olduğuna inananla..