Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Kasım '12

 
Kategori
Güncel
 

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşının ecdadı kimdir?

Türkiye Cumhuriyeti vatandaşının ecdadı kimdir?
 

İlk kağıdı, barutu, matbaayı, bakteriyi, anti-bakteriyi, bilgisayarı, televizyonu, benzini,arabayı, elektiriği, buzdolabını, fırını, makası, treni, uçağı ve nice buluşları bizim ecdadımız mı buldu ?!!!

Osmanlı ne bıraktı Cumhuriyet vatandaşlarına?!! 

Hani Osmanlıdan kalma yüzyıllık kurumlarımız veya teşkilatlarımız?!!

Sağlıktan sanata, tarımdan üretime kadar halkını ne kadar eğitti Osmanlı ?!!

Bu gün Cümhuriyetin nimetleri arasında Osmanlının direk veya indirekt katkısı ne kadardır?!!

Allah aşkına kafanızı kumdan çıkarın.

O çok övündüğümüz toplar macar işidir.

Çeşmeler, köprüler, camiler ve binalar Osmanlıdan kalan.  

Yavuz Bahadıroğlu Rizeli bir yazardır. Çocukluğumda "Sunguroğlu" adlı kitaplarını okudum. Şovenizm çocukca bir hisse masumdur aksisinde cahillik.  Bu günün Türkiyesini 36 beyliğe bölün ve atanız hangisi araştırın. Osmanlıdan ötedir benim ecdadım. Bana bıraktığı Dede KOrkut ve onun terbiyesidir. İslamiyetten önce var olan bu terbiye ve ahlak  üsütne islam ekstradan birşey katmadı. Aksisinde uzun vadede eksilti. Eski Türklerde tövbe kavramı yoktur. Onun yerine vicdan azabı vardır. Ne kadar tövbe etsekte vicdan hep sızlar.  

Savaşmaya ve hareme düşkün Kanuni mi bizim Atamız yoksa ömrü vatanı savunmaya ve yükseltmeye harcamış Atatürk mü ?

Herkesin seçimi kendinedir. Bu seçimlere saygı duymayan ve burnunu alakası olmayan yerlere sokanları yüce Milliyet blogcular huzurunda kınıyorum. O söylemlerde bulunanlara destek olanlarıda kınıyorum. 

Cumhurbaşkanlığı ambleminde 16 yıldızdan biridir Osmanlılar. O kadar.

 
Toplam blog
: 82
: 437
Kayıt tarihi
: 11.08.09
 
 

İlgi alanlarım muzik. İlk kez Milliyet Blog'da yazı yazmayı deniyorum, daha doğrusu düşüncelerimi..