Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Aralık '14

 
Kategori
Güncel
Okunma Sayısı
90
 

Türkiye'de asker ve polis iktidar yanlısı mı?

Türkiye'de asker ve polis iktidar yanlısı mı?
 

Ayrı bir ordu ve ayrı bir polis teşkilatı kuralım demenin eşiğindeyiz. Ülkenin yarısı AKP’nin dışında. Ve onları temsil eden, güvenebilecekleri, gerektiğinde güvenliklerini sağlayacak orduları ve emniyet teşkilatları yok.

Öyle ki bazen ben başıma bir şey gelse güvenliğim için nereye başvururum diye kara kara düşünüyorum. Yakın değil ki Yunan polisini arasak ya onlar da gelir mi zaten. Yani Türkiye’nin yarısının düştüğü duruma bakın!

Bu asker polis bizim vergilerimizle kurulmadı mı? Dahası bunlar bizim çocuklarımız değil mi? Ya siz milletin askeri polisi değil misiniz; nasıl bir partinin amaçlarına hizmet edersiniz!

12 yıldır polis bir tane bile AKP’liyi tutuklamamış! Melek mi lan bunlar! Polis sakallının sakalını sıvazlarken uzun saçlının saçını çekiyor. Sanki “muhalif” in anlamını “insan değil” Askerin özellikle de polisin muhalefete karşı tavrından çok rahatsızım!

Madem AKP’nin polisisiniz maaşlarınızı da AKP’liler versin. Bazı terör gurupları veya kendini bilmez kişilerce askere polise yönelik tavır belki sizi böyle yaptı. Tut götür kardeşim; ama sıradan insana da aynı davranıyorsun. Türkiye’nin yarısı size güvenmiyor. AKP’ye oy vermeyen insanların zorda kaldıklarında polisi çağıramaması ne demek ya!

Güvenlik, yargı bir siyasetin emrinde olur mu? Solcu biri haksızlığa uğrasa hakkını aramak için savcısı, hâkimi AKP’li olan, siyasete bulaşmış mahkemeye nasıl müracaat edecek! Biz davalarımızı direk AHİM’e açalım, siz de kendi davanıza bakın! Napayım beni temsil etmiyorsun ve vereceğin karara güvenmiyorum!

Asker Tayibin önünde hazır ola durmuş bekliyor. Ya bu ülkenin 30 milyonunu temsil eden bir muhalefet de var değil mi? Emri Tayip’ten alabilirsin ama onlara karşı da sorumlusun. Milletin ordusu demeye dilim varmıyor! Allah bilir ya savaş çıksa laikler yaşıyor diye İzmir’i kurtarmayacaksınız!

Ya bir yürüyüşe müdahale oluyor ben düşman askeri saldırdı zannedip eve haber yolluyorum “anneciğim hakkını helal et!” Polis olayı önlemek için değil insanlara haddini bildirmek için gelmiş sanki.

Bakın asker ve polis Güneydoğu ve PKK konusunda son derece haklı. Siyaset sorunu çözemeyince böyle oluyor işte. Adamların yaptıkları ortada polis naspın. Ayrıca Türkiye kabul etmek istemiyor ama bu iki devletin savaşı. Niye böyle oluyor demenin anlamı yok. İlan edilmemiş bir savaş bu.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Türkiye'de değil bütün dünyada asker, polis ve hatta yargı kurumu gibi bütün kurumlarda iktidarın değil DEVLET'in emrindedir. Buna karşılık DEVLET dediğimiz kurum da DEMOKRASİ gereği yapılan seçimlerde en çok oy alan siyasi parti tarafından yönetilir. Bu durumda da iktidar DEVLET'in ve senin gibi uyanıkların sahibi olur. Sen demokrasiyi benimsiyorsan bu yukarıda yazdığım sistemi kabulleniyorsun demektir. Yok ama sen demokrasi olsun ama iktidar partisi devleti yönetmesin diyorsan o zaman ne istediğini bilmiyorsun demektir. Çünkü halkın o yarısı veya öbür yarısı diye bir ayrım yoktur ve yapılamaz. Ben nerdeyse 1 sene evvel "kuvvetler ayrımı nedir ve neden sağlanmaz" başlıklı bir blog yazdım ama sen dahil kimse okumadı, okuyanlarda anlamadı. Kuvvetler ayrımı olmadan da iktidar partisi senin hangi partiye oy verdiğine, halkın o yarısına bu yarısına bakmaz, tutar bütün demokratların yularından istediği gibi yönetir. İtirazın varsa derdini Marko paşaya anlatmalısın.sevgi ve selamlarımla.

Matilla 
 22.12.2014 13:47
Cevap :
Devletin asker ve polisi kendisine bağlaması anlatılmış yorumunuzda. Ve malum yapıdan söz edilmiş.Ben asker polisin yani TSK ve emniyetin yapısına da dikkat çekmek istemiştim.Teşekkür ederim Mustafa bey.Selamlar beyefendi!  02.01.2015 13:08
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 6291
Toplam yorum
: 15348
Toplam mesaj
: 283
Ort. okunma sayısı
: 632
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster