Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '18

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Türkiye’de Kadına Kıza Laf Atmanın Cezası 7 Yıl, Korkumuza Güzelsin Bile Diyemiyoruz

Türkiye’de Kadına Kıza Laf Atmanın Cezası 7 Yıl, Korkumuza Güzelsin Bile Diyemiyoruz
 

Allahtan kadınlar medeni, halimizi anlıyor şikâyet etmiyorlar.

Bilmiyorum Türkiye’de bu kanunun muhatabı kadın var mı çünkü “kadına kıza laf atan” diye internete girdim, hiç laf atan falan resmi yok; öldürülen, dövülen, kelepçeli…

Ne yapmış bunlar… Güzel gördüğü birine güzelsin demiş!

Tecavüz ve sapıklıkla bu konu karıştırlıyor… Tanışacak, arkadaş olacak, belki evlenecek… Eğer karşısındaki yukarıda söylediğimiz medeni kadınlardan değilse yandı… Tacizle suçlanıyor. “Güzelsin” dediği için karşısındaki eğer bana tacizde bulundu diye şikâyet ederse 7 yıl hapis yatma ihtimali var, şuna bak ya!

Birileri diyecek ki nerede gördün? Ben de ona diyorum ki kadınlar böyle basit şeyler için şikâyette bulunmuyorlar, bizim şansımız burada; kanunlara kalsak yandık!

3 kişiyi doğrayan adamı 20 yılda hapisten çıkaran kanun bir kıza laf attın diye seni 7 yıl hapis yatırıyor.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..