Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Ocak '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Rahatsız Eden Erkekler İçin, “Hayır, Teşekkür Ederim” “Beni Rahat Bırak”tan Daha Etkili

Rahatsız Eden Erkekler İçin, “Hayır, Teşekkür Ederim” “Beni Rahat Bırak”tan Daha Etkili
 

Kadınlar bunu bilmiyorlar ama rahatsız eden erkeklerden biri olarak deneyimledim, sonuç böyle…

Ancak kaba bir harekete (Erkek kibarca ve tatlı bir şekilde söylese belki farklı tepki alacak) karşı kibar davranabilmek de kolay değil, bunu ancak gerçek bir hanımefendi yapabilir.

Ama belki kadınlar beni rahat bırak yönteminin daha çok işe yarayacağını sanıyorlardır.

Normalde de öyle görünüyor zaten, git başımdan, beni rahat bırak dersin çeker gider.

Ama öyle olmuyor işte…”Git başımdan, beni rahat bırak” tarzı konuşan kadınların davranışı anlık tepki, “Hayır teşekkür ederim, istemiyorum” diyeninse kararlılık olarak algılanıyor.

Hem ilki kolay kandırılabilecek (Uğraşırsa elde edilebilecek, çünkü razı olanlar önce işte böyle git başımdan filan diyor) hem de kabalaşsam bile ayıp olmaz çünkü o da benim gibi; diğerinde ise (kararlı, güçlü, bilgili, ne yapsam olmaz) şeklinde düşünülüyor.

Ayrıca ters tepki gösterenin bu tavrı erkeği tahrik ediyor. Ve tatlılıkla reddedenin reddedişi kabul etmiş gibi insanı mutlu ediyor. Çünkü kaçmıyor, kızmıyor, sevgisinde ilgisinde cömert; sadece istediği siz değilsiniz, siz olsaydınız…

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..