Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '10

 
Kategori
Siyaset
 

Türkiyeyi yönetmek Gandicilerle Vuralcıların işi değil

Evet istediğiniz oldu millet için hayırlısı oldu, özgür irade oldu hiç kimse beni tehdit etmedi ve ilk defa oyumu kulandım ve bir referandumda evet dediğim içinde çok mutluyum çünkü 12 eylül çuntası yargılansın buna evet çünkü kişi olarak anayasa mahkemesine başvuracağım buna evet.. .evet.. evet...

Hayır diyen siyesetçiler birinin yüzü tutmadı yazılı bildiri yayımladı, diğeri nerdedir anlamadım. Umarım Saddam Hüseyinle aynı sığınakta çıkmaz. Türkiye bölünecek diyenlerede bir cevabım bu ülkeyi kimse bölmez...

Aslında böyle bir başlık atmayı hiç düşünmüyordum ama bazı kişiler insanın sabrını da taşırmıyor değil. Az önce haberleri dinliyordum şunu duydum: "Artık anayasa değişikliği sayesinde, değişiklik yürürlüğe girdikten sonra anayasa mahkemesine, hani şu CHP'nin kapısında yatar olduğu (chp nin arka bahçesi) anayasa mahkemesine, bireysel başvuru yapabileceğiz." Ama gel gelelim bizim halkımızın kafasına bazı şeyler yerleşmiş daha doğrusu mıhlanmış, buna bile hayır diyorlar. Ee malum Türk halkı, yaranamazsın. Bir de şöyle bir şey var bayram da hep: "Hayır"lı bayramlar ve bayramdan sonra pazar günü de "Hayır"lı günler diye mesaj attılar. İşte ne kadar güzel, dualarınız kabul oldu, en hayırlısı neyse o oldu.

Neyse fazla uzatmayalım; kürtler referandumu boykot etti ama şu mesajıda verdiler; biz referandumu boykot ediyoruz olabilir amma yeni bir anayasaya çağdaş ve insan haklarına saygılı özgür bir Türkiyeyede evet diyoruz.

 
Toplam blog
: 18
: 740
Kayıt tarihi
: 09.01.08
 
 

Ben Vedat. Digor'luyum. Liseyi Kars'ta okudum. Erciyes ünv inşaat müh kazandım. 2004 mezunuyum. Ş..