Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Eylül '18

 
Kategori
Öykü
 

Turnalar Uçarken

Turnalar Uçarken
 

Akıp gitsem turna gibi


Gökyüzünde turnalar vardı. Uçuyorlardı uzak diyarlara. Van Gölü’nün üzerinde semaya nakış nakış güzellik saçıyorlardı.

Gökyüzünde turnalar, kalbimde hasretin vardı. Van Gölü’nün suyu kadar acıydı. Üzülüyorum mütemadiyen. Hayattan nefret ediyorum. Sensiz hayattan.

Bir kuş olsam diyorum, bazen. Mesela turna. Allı turna. Şu yabancıların flamingo dedikleri. Gezsem diyar diyar. Unutabilir miydim o zaman seni.

Bulutların içinde ne vardır hakiki? Bir bulut olsam belki yağarım gittiğim yere. Oysa şu an Van Gölü’ne akıyor gözyaşlarım. Sensiz çok ıssız Van.

Bazen Kaleye çıkıp atlamak istiyorum. Bir bilsen intiharın eşiğindeyim. Hayat o kadar anlamsız.

Nereye gittin, sevgilim? Nerede bitirdin beni?

 
Toplam blog
: 20
: 531
Kayıt tarihi
: 24.05.09
 
 

15 Haziran 1991'de Türkiye'nin doğu illerinden eşsiz Van Gölü'nün batı kıysına hakim olan ama göl..