Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '10

 
Kategori
Şiir
 

Turnam

Turnam
 

Turnam kanat açmış

Yüceden yüce

Yar beni sorar mı

Geceden gece

İster satır satır

İster bir hece

O yardan bir haber

Al bana getir.

Turnamın kanadı

Al yeşil telek

Katmış kara rengi

Şu kahpe felek

İster gerçek olsun

İstersen hanek

O yardan bir haber

Al bana getir

Turnamın kanadı

İpektir şaldır

Yüklemiş yükünü

Şerbettir baldır

İster azar azar

İster romandır

O yardan bir haber

Al bana getir

Turnamın yolları

Gurbete doğru

Dökmüş eğricesin

Yanıktır bağrı

Hepsi yalan olsun

Bir teki doğru

O yardan bir haber

Al bana getir.

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..