Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '11

 
Kategori
TV Programları
 

TV dizileri ve yozlaşan hayatlarımız.

Son bir kaç yıldır öylesine artış gösterdi ki Türk dizi filmleri akıl almaz boyutlara ulaştı bu artış. Hatırlıyorum da Türk dizisi denince '' Kaynanalar, Bizimkiler, Mahallenin Muhtarları, Çiçek Taksi '' akla gelirdi ilk etapta eskiden. Ama şimdi öyle mi? Her akşama iki dizi ortalaması var vatandaşımızın izlediği. Öyle bir geçiyor ki zaman anlamıyoruz bile yaprakların döküldüğünü son baharın geldiğini ve bırakın avrupa yakasından bakınca Türkiye' nin neresinden bakarsak bakalım muhteşem bir yüzyılın içinde olduğumuzu dahi farkedemiyoruz. Hatta Fatmagül'ün suçunun ne olduğunu büyük bir merakla birlikte irdelerken çay saatlerinde, komşumuzun ölümünden dahi bihaber oluyoruz hepimiz.Türk Malı'nı izlerken elimizde avrupa menşeili içecekler ve yiyecekler kuşatıyor bedenimizi. Aşk- Memnu'yu hiç okumayanlar televizyondan izliyorlar ama ne izleme Halit Ziya'nın kemiklerini sızlatırcasına!

Aile bağları kopmaya başladı bu diziler yüzünden. Komşuluklar hatta dostluklar, arkadaşlıklar sekteye uğrar oldu diziler yüzünden ve belki bana geri kafalı gözüyle bakabilirsiniz ama bir busenin bir öpücüğün ve hatta bana göre mahrem sayılan dudağın dahi bir önemi bir değeri kalmadı dizilerimiz sayesinde. Öyle yadırgar oldum ki artık inanasım gelmiyor '' bunlar gerçekten Türk mü? '' diyorum kendi kendime. İzliyorum desem yalan olur hiç birini izlemiyorum neredeyse ama ne kadar meraklıymışız meğer tecavüze, şiddete, öldürmeye-ölmeye demiyorum çünkü o yürek ister- ve birbirimizin arkasından işler çevirmeye.

Ne zaman biter bu dizi furyası bilmiyorum ama bildiğim bir şey var ki o da bu dizi furyası bitene kadar bizim örf ve adetlerimiz oldukça değişecek ve birbirimizi tanıyamayacak hale geleceğiz.

 

 

 
Toplam blog
: 106
: 1391
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

1976 Adana doğumluyum. Cumhuriyet Üniversitesi İşletmecilik bölümü mezunuyum. Evliyim. Adem Hamza..