Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '11

 
Kategori
Kitap
 

Ücretsiz kitap dağıtabileceğim İstanbul’da bir mekan arıyorum

Ücretsiz kitap dağıtabileceğim İstanbul’da bir mekan arıyorum
 

Okura ulaşmak için bir yöntem denemesi...


*Kitap bastırmak isteyenlerin öncelikle matbaa, yayınevi, dağıtım şirketleri engellerini aşmaları gerekiyor ki bu çok zor bir iş. Çünkü çevre, torpil v.s gerekli. Yani bizim gibilerin denese de başarısız olacağı bir seçenek. 

*Zor da olsa başarma imkanı olan bir başka yol: Kendi imkanlarımızla kitaplarımızı bastırmak. Bunu tercih ederseniz matbaacılarla cebelleşmeyi peşinen göze almalısınız. Tabi biraz da paraya kıymalısınız. 

*Diyelim ki kendi imkanlarınızla kitaplarınızı bastırdınız, elinizdeki yüzlerce belki de binlerce kitabı ne yapacaksınız? Nasıl dağıtacaksınız, hangi yolla okuyucuya ulaşacaksınız? Boşuna dağıtım şirketlerinin kapısını aşındırmayın. Çünkü cevap belli! 

*Bir yol aramalısınız, yoksa eviniz kitap mezarlığına döner. Şuna buna, dosta akrabaya veriririm ya da kitap şenliklerinde satarım diye düşünüyorsanız, çok iyimsersiniz derim! 

*Ücretsiz dağıtmak isteseniz, gönderme masrafını üstlenmeyi bile kabul etseniz, gene de yeterince taleple karşılaşmayabilirsiniz. (Denediğim için böyle konuşuyorum!) 

Bu yazdıklarıma bakıp da sakın moralinizi bozmayın. Hele okurları sizin eserlerinize ilgi göstermiyorlar diye asla kitap sevgisinden yoksun olmakla suçlamayın. Bunun yerine uyguladığınız yöntemleri gözden geçirin ve gerekirse yeni yöntemler deneyin. İşte şimdi ben bunu yapmaya çalışıyorum.Şöyle ki: 

*Kendi imkanlarımla üç tane kitap bastırdım. Bunlardan yaklaşık 500 tanesini ücretsiz gönderdim, 300 tanesini de maliyetine sattım. Buna rağmen elimde hâlâ binlerce kitap var. 

*Amacım para kazanmak ya da reklam yapmak değil. Aslında okunmak da değil. Çünkü bu kitapların üçü de internet ortamında da yayımlandı ve yeteri kadar okuyucu buldu. 

*O nedenle benim amacım, okunmanın ötesinde kitap olarak okurun kütüphanesine girmektir. Çünkü gün gelir internetteki yazılar kaybolabilir, ama kitap uzun süre varlığını koruyabilir. 

*Kitaplarım: 

1-Mağaranın Kamburu 

2-Nifak… 

3-Memleketimin Delileri 

*Benim ya da kitapların adını google’a tıkladığınızda açılan sayfalarda gerekli bilgilere ulaşabilirsiniz. 

Son Söz: İstanbul’da yayınevi, kitapçı, kafe, kıraathane, dernek, lokal, belediye, sendika, siyasi parti, alışveriş merkezi gibi mekana sahip olan bir yerde kitaplarımı ücretsiz olarak okurlara dağıtmak istiyorum. 

İrtibat için: ofh1952@gmail.com ve 0 535 723 35 79 

Hep birlikte bekleyelim ve görelim: Bakalım bu yöntem tutacak mı? 

Saygılarımla… 

 
Toplam blog
: 1081
: 980
Kayıt tarihi
: 30.07.10
 
 

Uzun yıllar çeşitli sitelerde Oruç Yıldırım adı ile yazı yazdım. Dört tane romanım ve çokca da de..