Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Aralık '11

 
Kategori
Aile
 

Üçüncü Kez Baba Olmak

Üçüncü Kez Baba Olmak
 

Bunu herkes bilemez. Yani daha önce iki kez baba olan bile bunu bilemez. İçimi şimdiden bir heyecan kapladı ki sormayın gitsin. Hayırlısıyla eşimden mutlu haberi aldım ama tabi önümüzde uzun bir süreç var. İnşallah yavrum hayırlısıyla doğacak  ve şu dünyaya ışıldayan gözlerle merhaba diyecek.

Bizler için bir umut, bir dal, bir neşe kaynağı olacak... Kız olmuş erkek olmuş mühim değil. Evlat  bu dünya maratonunda koşmaya hoşgeldin. Ha sana üzülmemeni, acıkmamanı, ağlamamanı garanti veremem. Ama başında olduğum müddetçe beraber çok güzel geçineceğiz.... Ablanlar gibi sizi sevecek, sabahları gezintiye çıkaracak, sizinle oynayacak ve sizinle büyüyeceğim bende... Bu yaşımda olduğuma bakmayın bir çocuk gibi heyecanlıyım şu an. Ve dünya tuhaf yer. Tuhaf sevinçler, tuhaf yaşamlar yaşanıyor burda. Dünya da bir lokma ekmeğe muhtaçlar, bir lokma ekmekten önemli bir lokma sevgiye muhtaç nice canlar var. Annesi babası bile çocuğunun yanağından öpememiş nice yavrucaklar var... Çocuk esirgeme kurumun da olanlar var. Yavrucuğum baban sizi düşünüyor ama sizin dışınız da da hayatlar var. Sizlere layık bir baba olabilir miyim bilemem. Gayretim öncelikle insan gibi yaşamak, insani değerleri- vazifeleri yerine getirmek.

Daha doğmamış çocuğum. Senin özlemin de sardı beni. Bu  aylar çabuk geçse de seni kucağıma alsam. Başbakanın biz tutuyoruz dediklerini ama onlar da biz babalara en azından asgari ücrete güzel bir zam yapsalar diye dilemiyorum da değil. Şimdi soracaksınız durumun? Hani benim durumum iyi, gelirimiz iyi Allah'a şükür. Lakin asgari ücretle geçinilir mi hiç? Bir aile asgari ücretle bir tane çocuk bile yapmamalı. Yani benim duyduğum bu heycanı duymayan, duyamayacak olan ne kadar çok baba vardır. Bizimkiler hep temennide kalır nedense, ama iş kendilerine gelince işleri yıldırım hızıyla yaparlar. Dua almak da beddua almak da idarecilerimiz elinde... Kendilerini sevindirdikleri gibi nice ocakları sevindirebilirler herhalde. Aldıkları parayı haketsinler paralarında da gözümüz yok. Ama dile getirdiklerim temennide kalmaz inşallah.

Üçüncü çocuğum... Şimdiden kalp atışlarını duyar gibiyim... Hoşgeldin...

  27.12.2011

              ***                            ***
Hatırlar mısınız?
 
Size 3. kez baba olacağımı aylar öncesinden yazmış, sevincimi paylaşmıştım…
 
Ve büyük gün geldi, güzel kızım 17 Ağustos günü dünyaya gözlerini açtı. Meğer asıl iş doğduktan sonra imiş. O gün bugündür güzel kızıma ne isim verelim diye kara kara düşünüyoruz.
 
Ben ilk defa iki bayramı bir arada yaşıyordum. İlk defa yüreğim dolu dolu atıyordu. Üçüncü kızım. Ben üç kanatlı biriyim şimdi. Melekler beni kıskansın artık. Ne güzel bir duygu annelik- babalık. Ne kötü sevgisiz büyümek. Annesiz- babasız olmak. Yetimlerin, öksüzlerin yüzüne gülmeli, sevmeli işte kendi evladımız gibi. Zira kimse annesiz- babasız olmayı, kalmayı haketmiyor. Ve bir sözümde taş kalpli annelere- babalara. Kendisinden bir parçayı insan olan insan sevmeli değil mi?
 
Sevgi Gül kız. Ömrün bereketli geçsin. Yüreğimiz bahçesinde açan en güzel gül sensin. Bizleri mesut edecek bir hayat yaşaman temennimdir.
   24 Ağustos 2012
                 ***                           ***
Duygu Bahçemiz (KIZIMIN ADINI SEVGİ KOYDUM - İbrahim Arslan)
 
http://www.muammererkul.com/index.php/sevgi-ailesi/duygubahcemiz-47/5172-duygu-bahcemiz-kizimin-adini-sevg-koydum-brahim-arslan
--- Muammer abinin bir yazısına yorum yazıyordum. Yazdıklarım yarım kalmıştı. Yazısı depremle alakalıydı. 17 Ağustos depremi ile alakalıydı... Ve benim kızım Sevgi bir 17 Ağustos günü doğmuştu. O depremde kaç Sevgi'mizi yitirdik bilinmez. Ama yaratıcım bana dünya tatlısı bir kız vermişti. Şüphesiz ölüm kadar doğmak da hakikat. Yazdıklarım uzun olduğu için o yazdıklarımın devamı silindi, devamını getiremedim. 1999 YILINDA ACILARI HEP BERABER YAŞADIK. Taşın da, kayanın da altına elimizi beraber koyduk. Ama giden gelmiyor. Sevgi ile çarpsın yürekler diyorum. Sevgi bütün musibetleri yener. Bütün acıları küllendirir. Bu vesileyle o günü anmış oldum. Kızıma hayırlı bir ömür diliyorum. Kalbinin hep sevgi ile atmasını...
 
İbrahim Arslan
 
Toplam blog
: 47
: 2142
Kayıt tarihi
: 14.02.11
 
 

Adım İbrahim. 05.02.1983 yılında doğdum. Ve hala yaşıyorum! Burada ilkin Sevgi Yazıları diye yazm..