Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ocak '11

 
Kategori
Futbol
 

Ufuk... Bursaspor 2-0 Galatasaray

Ufuk... Bursaspor 2-0 Galatasaray
 

Mücadeleyi Bursa kazandı...


Spor Toto Süper Lig'de ikinci yarının ikinci maçında önemli bir maç vardı, Bursa Atatürk Stadyumu'nda... Bursaspor-Galatasaray mücadelesi vardı. Oradaydım, misafir tribünündeydim. Benim gibi birçok Galatasaraylı vardı, Bursaspor taraftarı da kendi tribünlerini doldurmuştu... Hava gerçekten soğuk olmasına rağmen vefalı taraftar takımını desteklemeye gelmişti.

Galatasaray'ın 11'ine bakalım.Ufuk Ceylan, Sabri Sarıoğlu, Hakan Balta, Insua, Barış Özbek, Ayhan Akman, Emmanuel Culio, Yekta Kurtuluş, Emre Çolak, Kazım Kazım. Bana sorarsanız, maçın başında Ufuk hakkında bir şey demezdim. Ama Hakan Balta bence yanlış tercih. Ayhan yanlış tercih. İkisinin de son maçlardaki performansını değerlendirdiğimizde her şey ortada. Kazım kanat olarak kullanılıp Stancu forvet oynatılabilirdi ama yapılmadı.

Maçı çok fazla izleyemedim, daha çok ikinci yarısını izleyebildim. İlk yarıda yenilen goller var, iki tane. İlk golü meşalelerden dolayı çok göremedim fakat izledim daha sonra. Bakarsak, benim taktığım olay şuydu, gol ofsayt, hakem onu görmese de Miller'ın elle aldığını görürdü belki fakat görememiş. İkinci gole hiçbir şey demiyorum, Ufuk topu içeri aldı, ne denebilir ki...

Galatasaray'da önceki maçı izleyip umutlanmıştık. Fakat öğrendik ki bu takım istikrarsız bir takım, bir gün öyle, bir gün böyle. İlk 15 dakika dışında futbol yok Galatasaray'da. Mücadele yok, hırs yok.

Bununla beraber, Bursasporlu futbolcular çok koşturdular, mücadele ettiler. Bursaspor taraftarı ne kadar olay çıkarsa da, küfretse de -bunları söylerken taraf gibi görünüyorum fakat bunlar olan şeyler- gerçekten takımını özellikle de ikinci yarı iyi destekledi, inkar edemem. Açık tribündeki taraftarların misafir tribüne kadar gelip Galatasaray taraftarını kızdırması yanlıştı. Olmaması gereken bir şeydi ama yine de haklarını yiyemem. Bursaspor'u tebrik ediyorum...

Maçtaki olaylarla ilgili de bilgi vereyim, Galatasaray taraftarının yaktığı meşaleden sanırım bütün tribünler etkilendi, özellikle de biz zaten çok etkilendik. Bununla beraber, koltuk falan fırlatılmasına rağmen ufak tefek şeyler haricinde kimsede bir şey yok. Bildiğim kadarıyla maç çıkışında da olay olmadı, zaten Galatasaray tribünü maç bittikten 1 saat sonra dışarı çıkabildi.

Bir Galatasaraylı gözüyle, orada o soğukta, boğazımızı parçaladık fakat bu takımı gördükçe üzüldük ve kahrolduk. Ben sürekli maçlara gidemiyorum maalesef fakat takıma küsmeden, sürekli destekleyen taraftara cidden helal olsun çünkü ortada taraftar adına bir emek var, bunun karşılığı olmayınca taraftar ister istemez sinirleniyor ve üzülüyor. Ne olursa olsun bugün taraftarı tebrik ederim fakat bu takım daha fazla bıktırmamalı bu taraftarı, cidden yazıktır, günahtır...

 
Toplam blog
: 313
: 1350
Kayıt tarihi
: 21.03.07
 
 

1996'nın ilkbaharının dünyaya getirdiği birçok çocuktan biriyim. Milliyet Blog'da yazmaya yaşım h..