Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '07

 
Kategori
Güncel
 

Ülkem, birlik ol!

Ülkem, birlik ol!
 

Artık banane kardeşim banane...

Biz vekilleri niye seçtik? Ülke ve ulus çıkarlarını korusunlar yanlışlara göz yummasınlar diye.

Yoksa mecliste sohpet edip, askeri ücretten hesaplandığında on-on beş kişinin maaşını alsınlar diye değil.Hepsi geldiği şehire sahip çıksın, ülkesine ve ulusuna sahip çıksın ;milletten aldığı bu onurun hakkını versin.

Şu an ülkemin birinci sorunu cumhurbaşkanlığı değil, türban değil.Bunları biri çözmezse; başka birileri gelir ve çözer.

Ülkem sahipsiz değil!

Ülkemin kanayan yarası terör.

Yine evlerden çığlıklar yükseliyor.

Hadi kulaklarınızı tıkayın.

Vah! vah! demekle bitmiyor abiler, ablalar, teyzeler, amcalar, kardeşler...

Hepimizin ocağına her an ateş düşebilir.

Nedense ayni konular hakkında yazmaktan bıktım usandım.

Sayın cumhurbaşkanım,

sayın başbakanım,

sayın CHP genelbaşkanım,

sayın MHP genelbaşkanım,

sayın DSP genelbaşkanım,

Sayın ANAP genelbaşkanım,

sayın DP genelbaşkanım,

sayın DYP genelbaşkanım,

sayın (adını hatırlayamadığım bunun için aflarına sığınıyorum )parti liderlerim,

sayın bağımsız adaylarım,

lütfen artık kangren olmuş bu yeri sökün alın ...

Seçim pusulası gibi oldu ama ben birini seçmiyorum; hepsini seçip , sorumluluğa davet ediyorum . Bu benim ve bir çok kişinin vatandaşlık talebi ve hakkı.

Sivil kuruluşların da duyarlılığını biliyorum lütfen siz de sorunu çözmek için yerinizi alın.

Yukarıda yazdığım ve sade vatandaş bizler; artık dur demenin vakti gelmedi mi?

AB'nin demokratik ve modern ülkeleri; terör sorununu çözerken, modern ve demokratik olmadılar .

Ne bu ya ?

Her Allah'ın günü şehit haberi!

TSK sıcak mücadeleyi yapmakta ...

Siyasiler, bizler aksiyon seyreder gibi seyretmekteyiz.

İlle elimize silah alalım demiyorum. Baksanıza bir Ermeni lobisi bile olmayan katliamı dünyaya öyle bir lanse etti ki arka arkaya kabul görüyor.

Adamlar teknolojiyi kullanarak olmayanı oldurdular.

Başta siyasilerimiz, medyamız imkanlarınızı seferber ediniz lütfen.

Türk halkı dünya ülkelerinin konsolosluk adresleri internette terörün zararını yazın. Anneler yazın, Güle oynaya askare gönderdiğiniz evladınızın , bayrağa sarılı halde kapınıza geldiğini hayal ederek yazın. Bu bile kalbinizin sıkışmasına yetiyor ya gerçeğini birebir yaşayan şehit anaları ne yapsın?

Balkonunuza şehidimin alkanı bayrağı asın.

Işıkları yakıp söndürün.

Miting yapalım demiyorum; çünkü bu acı bize gelmeden ve evimizdeki ana şehit anası, baba şehit babası olmadan , kardeş şehit kardeşi, eş şehit eşi olmadan şehit ailerinin acısını ne yazık ki tam anlamak mümkün olmuyor.

AH! Vah! demenin faydasının olmadığını, TSK'nın sıcak mücadelesinin yanında, tüm ülkenin topyekün her alanda terörle mücadelesinin olması gerektiğini her şehitte anlamayalım.

Bazı siyasetçiler terör için politik kurvarında gerekliliğini savunuyorlardı.

Seçimle...

Hani şehit haberleri bitti mi?

Bu sadece tüm dünyanın desteğini alarak bitecek birsorun.

Ama bizle ; askeriyle, siyasisiyle, gazetecisiyle, anasıyla, yetimiyle... Kısacası Türk Milleti'yle hepimizin ortak hareketiyle bitirilecek terör.

Beklemeyelim artık!

Bir de, yanan ormanlar!

Madem ki ne sebeb olursa olsun yanıyor , yanmadan korumak daha kolayı değil mi? Bizim en büyük hazinemiz, geleceğimiz, akciğerlerimiz se eğer ormanlarımız gece gündüz korunmalı. açıkçası bu Orman Bakanlığı'nın sorumluluğunda diye düşünüyorum.

Bekçileri mi arttırır, okullarda seminerler mi düzenler ;onu ben bilemem ama herşeyin üstü vicdani sorumluluk bu.

Söndürme çalışmalarını izlerken Allah hepsinden razı olsun gözyaşlarıma hakim olamadım. Yerine hemen yenisini eksek bile, of! of!

Nasrettin Hoca'mızın dediği gibi.''testiyi kırmadan''

Kırıldıktan sonra uğraş ki...

Saygılarımla

Nefise CANARAN

 
Toplam blog
: 334
: 456
Kayıt tarihi
: 26.07.07
 
 

Yaşama değer veren bakış açısıyla biraz antika sayılabilecek düşüncelere sahip bir insanım. Geçmişte..