Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Temmuz '08

 
Kategori
Oyunlar
 

Ultima Online

Ultima Online
 

Online oynanan bir oyun izledim. Oyunun adı “Ultima Online”

Oyunda geçen diyaloglar aynen şöyle;

“Hangi hayvanı ehlileştirmek istiyorsunuz?”

İnsan’ı tıkladığınızda alacağınız cevap;

“Bunu ehlileştiremezsiniz!”

İstediğiniz hayvanı tercih ettiğinizde geçen diyaloglar;

“Horse sizi yeni sahibi olarak kabul etti.”

“Gel horse gel.”

“Gel bitanem.”

“Gel canım.”

“Her zaman senin gibi bir horse sahibi olmak istemiştim.”

“Seni incitmeyeceğim.”

“Arkadaşın olmak istiyorum.”

“Bu hayvan çok acıkmış.”

“Gel chicken gel, sana zarar vermeyeceğim.”

“Chicken sizi yeni sahibi olarak kabul etti.”

"Horse sizi artık umursamıyor"

Horse tame'den çıkınca, "Horse kendi sahibinin kendisi olduğuna karar verdi." yazıyor.

Diğer bazı diyaloglar;

“Kumaş falan hep heba oldu.”

“İksiri şişeye döktünüz.”

Oyunda hayvanları evcilleştirmek için animal taming skill’i gerekiyormuş.

O ne diye sormayın, ben nerden bileyim? Zaten çok komik bir oyun. Ben bunu söylerken oğlum Mert, “Hiç de komik değil, hakaret etme oyunuma” diyor.

Valla çok komikti...Atlara yemek yedirmek için havuç tarlasına gidip havuç bile topladı. Gördüm, heybesine doldurdu.

Daha fazla dayanamayıp kahkahalarla gülünce odadan atıldım.

“Hadi annem hadi, sen git yazı falan yaz!”

http://www.esmakahraman.com/ultima-online/

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..