Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Haziran '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Umudum Aşk-ı Memnu

O değil de;

Niye böyle yapıyorum bende bilmiyorum. O değil… öbürü değil… diğeri hiç değil. O halde ne!

O değil de;

Sayın yazarım Yusuf Sezgin Aybey'le sohbet ediyorduk. 'O değil de... üstüme bir ağırlık çöktü.. yalnızlıktan kalma… sanki biraz alışkanlık oldu’ dedi. Bakmayın bana öle… ne bekliyordunuz ki... Yusuf Sezgin Aybey dedim yani baştan dimi!

O değil de;

Bugün ‘Yaprak Dökümü’nü izleyemedim ama umudum Aşk-ı Memnu. Kısmet… alın yazısı… burda ne yazıyosa o…

O değil de;

Var ya… İstanbul var ya… bir ömre bedel… Hatta 10 ömrüm olsa hepsi feda olsun İstanbul’a. Bir tepeye çıkıp seyreyleyeceksin… Tıpkı şiirdeki gibi... ‘Sana bir tepeden baktım aziz İstanbul’

Ah İstanbul ah… insanın ömrü uzar ömrü. Şimdi aklıma geldi, yine bir şiir okumuştum.. tek kelimeyle enfesti… Hatta ‘Yok böle bi güzellik’ kategorimde yayınlamıştım. Şimdi tekrar okudum da gerçekten yok böle bi güzellik…

http://blog.milliyet.com.tr/ozum_ozune_degdi/Blog/?BlogNo=200084

O değil de;

Öyle malzemeler topluyorum ki ‘O değil de…’ler bitmez. Bitse de ‘O değilse öbürü hiç değil’ler başlar…. Daha sırada, ‘Diğeri değil de..’ var. Bu şarkı bitmez. Böyle 145 mesel olarak sürer gider. Gökten elma armut düşer mi bilmem… zaten de düşmesin. Kavun karpuz varken elmayı armudu… öyle işte…

O değil de;

Eskiden ağaçlarda yapışkanlar oluyordu... hHala oluyor mu acaba… Neyse dağılmayalım dağıtmayalım hatta toplayalım… Toplamak dedim de; bu şarkı da yazılmaz mı!

Eh, daha ne diyim ben size… )))))))) Hadi okuyun da gidin bir an önce…

O değil de;

:))))))))) Yorgunum dostlar yorgunum yorgun…

Bugün çok yorulmuşsan, her yerde arayıp yine de bulamamışsan
O seni unutmuş, sen unutamamışsan...
Kalbinin kuşu uçmuş, sen tutamamışsan..

Haydi gel, haydi gel içelim...
Derdini al da gel, haydi gel içelim..
Bu evren de bir tozsun, tarih seni unutsun, haydi gel içelim..

Topla da gel, haydi gel içelim...
Hepsini al da gel, haydi gel içelim...
Mazi kalbinde yaraysa, unut artık ne varsa haydi gel içelim
Yerlere düşelim, haydi gel içelim, yerlere düşelim...

:) İyi bayramlar…

Yaa hemen mi gittiniizzz... az durunnn... 'Listede 'Gündelik yaşam' kategorisini ararken bişi gördüm. 'Blog yazarları tartışıyor!' kategorisi. Artık vatana millete hayrlı uğurlu olsun. Görünen o ki editörlerimiz baktılar ki baş edilecek gibi değiliz, onlarda 'Ne haliniz varsa görün' kategorisini, ay pardon ' 'Blog yazarları tartışıyor!' kategorisini oluşturdular :)))))))))))))))))) Kategorinin adı 'Allah muhafaza' da olabilirdi....

O değil de;

Geç oldu... ben kaçtım... kendinize cici bakın...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..