Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '18

 
Kategori
İlişkiler
 

Umursamaz mısın Sen de? Memnun Oldum, Ben de

Umursamaz mısın Sen de? Memnun Oldum, Ben de
 

Zaman onu gerektiriyor


 Küçük bir kız çocuğuykende bayılırdım gözlerimi kaydırmaya yakınlarım iyi bilir. Hala da estikçe yaparım. O zamanlar çocuk aklımla genelde sevdiklerimi sebepsiz gülümsetmek içindi çabam. Şimdilerde de gülümsetmek içinse de zaman zaman da kırgınlıklarımdan ve kırgınlıklarımı içime atmak istemememden. Bazen de kızgınlığımdan...

 İnsanoğluyuz şaşarız beşeriz ya kimimiz incitmeye, kırmaya meyilli. Kimimizse sessizce kırılan parçalarını toplamaya. Ya da için için kızmaya. Hepimiz kırılıp dökülmez miyiz bazen. Kırılıp dökülünce de kızmaz mıyız? Hele de hak etmemişsek. Hatta içimiz acırken güçlü görünmek adına şekilden şekile girmez miyiz? Ben o şekilden şekile girenlerdenim. Umursamamaya çalışanlardan hatta kendimce bunu başaranlardanım. Eskiden nasıl üzülür günlerce takardım. Bilmem uzun zamandır böyleyim gözlerimi kaydırıp çokta umrumda diyorum. Galiba yaş geçtikçe akıllanıyor umursamıyor insan...

           Umursamamak derken kastettiğim, iğne ucu kadar zarar vermediklerinin gün gelip seni delik deşik etmesini umursamamak, pişman olup gönül almaya çalışmasını görmezden gelmek.. Tabi canım tabi diyerek yemiş gibi sırıtmak. (Vicdanı ona yeter tabi varsa). Hiç ummadığın zamanlarda, ummadığın insanlardan gördüğün haksızlıkları es geçmek. O haksızlıklara takılı kalmamak. Üzülme üzülürüm dediklerinin, defalarca üzmesine maruz kalınca ona dur diyebilmek. Yinelemesine müsade etmemek ve olana bitene sünger çekebilmek, artık üzüldüğünde üzülemiyorum kusura bakma canım diyebilmek vs vs... Ha umursamamakla övünüyor muyum? Asla... Payı olanlara selam olsun. Birikim birikim ondan yani.

           Diyeceksiniz e şimdi bunları niye anlattın? E hiiiç sizi üzmeyi alışkanlık haline getirenleri umursamayın diye. Kendinizi üzmekten vazgeçin başkaları yüzünden kendinizi hırpalamayı bırakın diye. Yalnızca size değer verenlere değer verin. Değer vermeyenleri umursamayın değmiyor diye. Gözlerinizi kaydırın ve gülün geçin. Çünkü zaman onu gerektiriyor fazlasına lüzum yok. Elbet mükemmel değiliz bu davranışları bir gün alışkanlık haline getirip aynısını yaparsak bizi de umursamasınlar. Yaşayanlar bilir tabiki kendilerince kendilerini korumak adına izledikleri bir yol vardır da naçizane dostça bir paylaşım benimkisi...

Bir sonraki buluşmamıza dek sağlıcakla kalın.

 

SİBEL YILMAZ

 

 

 
Toplam blog
: 145
: 716
Kayıt tarihi
: 22.02.18
 
 

1978 Bursa doğumlu. Kelimelerin Dansı ve Kırmızı Vosvos kitaplarının yazanı. Eşi ve kızları olmaz..