Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

05 Ekim '06

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Üniformalı bir resmi tercih ederim...

Üniformalı bir resmi tercih ederim...
 

Bugün ilginç bir mesaj aldım:

"Mrb Ne olur yanlıs anlamayın. Burada yayımlanan resminizle ilgili bence Asker olarak üniformalı bir resminizi görmeyi tercih ederim... Saygılarımla."

Vallahi ne cevap verecegimi kestiremedim...

Ben emekli bir subayim. Unvanim Emekli Kurmay Yarbay. Askerligini yedek subay, cavus, onbasi, er olarak yapmis butun vatandaslarimiz kadar da "sivil" im. Askerlikle ilgili tecrubelerim, belki, askerligini benden daha kisa sure yapmis askerlerimizden biraz fazladir...

"Emekli Subay" kimlik kartimiz da bile "sivil" fotografimiz vardir...

23 yillik askerlik hayatimizla ilgili "hatira" fotograflarini gururla tasiyorum. Yayinliyorum. Bu site de de Kurmay Yarbay rutbesinde cekilmis bir fotografim yayinda...

Ama, eger, sanki; "Ana Sayfam" da uniformali bir fotografim olursa, yazmak istediklerimi istedigim gibi rahat yazamam... Uniformanin arkasina siginmis gibi olurum...

Sizler ne dersiniz?...

Mustafa Kemal Ozturk

Emekli Kurmay Yarbay

Not: Mesaji gonderen arkadasimiza tesekkur ederim. Yukarida, 1994 yilinda cekilmis bir uniformali fotografimi yayinliyorum. Saygi bizden...

 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..