Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Mayıs '09

 
Kategori
Anılar
 

Unutmak

Unutmak
 

unutmak


Ben bu yazıyı unuttuklarımıza ve unutanlara yazmak istedim.
Sizin de unuttuklarınız vardır mutlaka ya da sizi unutanlar vardır. Zamanında yakın olduğunuz, hayatınızın bir parçası olanlar. Bazen durup düşününce geçmişi, hatırlarım. Keşke şimdi neler yaptıklarını, nasıl olduklarını bilsem... Onlar da beni hatırlıyor mudur? diye.
Her günün sabahı kalkıp da dünü unutan bir kız vardı. Bir filmde izlemiştim. Onun gibi olmak nasıl olurdu? Acı çekmezdim, geçmişe saplanıp kalmazdım. Hayat beni unuttuklarımdan ya da beni unutanlardan koparsa da, geçip giderdi her şey ve ben hiçbir şey hatırlamazdım.
Siz ne denli tutunsanız da hayata, ne denli çabalasanız da bazen size tatlı yüzünü göstermiyor hayat. Sevdiklerinizden uzak yaşıyorsunuz, ömür boyu sahip olduğunuz bir hastalık ile barışmaya çalışıyorsunuz, unutuyorsunuz, unutuluyorsunuz... Zaman akıp geçiyor böylece. Akrabalarınız, arkadaşlarınız, tanıdıklarınız birer birer yaşıyor hayatlarını, sırası ile yapması gerekenleri yapıyor. Okuyor, meslek sahibi oluyor, evleniyor, çocuk sahibi oluyor, ve bu böyle devam ediyor. Birer birer adımlar atılıyor hayatlarında. Siz ise belirli zamanlarda tekrar başlıyorsunuz hayata, ufaklı büyüklü aralar veriyorsunuz. Devamlılığı olmayan 'şey' ler yaşıyorsunuz. Bir nevi filmdeki kızın yaşadığı gibi. Ama en büyük sorun sizin her şeyi hatırlıyor olmanız oluyor. Her sabah ve her akşam ilaçlarınızı içmeniz gerektiği, unuttuğunuzu sandığınız geçmişiniz ve unutmaya çalıştıklarınız. Sonra korkuyorsunuz size ait 'daimi' lerinizden kopmaktan. Onları da kaybetmekten. Çaresiz hissediyorsunuz. Hiçbir zaman sahip olamamaktan korkuyorsunuz diğerlerinin sahip olduklarına, sebepler arıyorsunuz...
Artık hayat eski Türk filmlerindeki gibi siyah beyaz değil onu anladım. Duygularınla yaşamamalısın. Artık insanlar birbirlerine mektup yazmıyor, yıllar geçtikten sonra daha dün görüşmüş gibi kucaklamıyor birbirini. Duygular 'enter' ların ardında saklanıyor artık.
Ne çabuk unuttuk birbirimizi değil mi? Onca emeğin ardından... Yıllar önce her şeyin olanlar şimdi hiçbir şeyin ise bunun bir sebebi yok. Artık aramayacağım. 'Daimi' lerim de olmayacak hayatta. Günlük yaşayacağım, unutacağım. Biz değil ben olacağım sizin gibi mutlu olmak için...
 
Toplam blog
: 29
: 347
Kayıt tarihi
: 28.11.06
 
 

Öğrendiklerimiz unuttuklarımızdır bazen ve biz unuttuklarımızı hatırlamak istemeyiz… Bu blogda ne..