Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Temmuz '09

 
Kategori
Şiir
 

Unutmanın şafağı

Unutmanın şafağı
 

Tanrım unutmak ne kadar zaman alır?..
Ya da unutulur mu tam anlamıyla?..
Ben ki hayatıma giren herkesi biriktirdim;
Bir fotoğraf albümü gibi.
Açtım her resmin altına anılardan satırlar.
Unutmaz oldu kalbim hiçbirini
Zaman Ana hafifletti elbette acımı
Ama...İşte ama...Daha çok taze yaram...Daha bebek.
Herşeyin bebeği güzel oluyor da...Acınınki değil...
İnan değil...Hiç değil...
Unutmanın şafağı kaç?
Kimbilir bunu?
Kime sorsam danışsam da oturup saysam...
Unutacağıma inansam...
Söylesin biri bunu bana...
 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..