Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Temmuz '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Sevmenin halleri

Sevmenin halleri
 

Sen imkansız olanım, yasak olanım ama olmasını en çok istediğim...
Kah sevinçle coşkuyla aktı kanım...Kah endişe ve korkuyla dondu kaldı. Çok kısa sürdün ama beni aşkın olası tüm hallerinden geçirdin.
Bir ufak heyecanla başladın, ığıl ığıl bahar esintisi gibi. Estikçe ruhuma daha büyük heyecanlar üfledin. Sonra fırtına gibiydin.
Şimdi kalbimdeki bu fırtınanın sağa sola savurduklarını toplamak zamanı.Şimdi acısıyla yüzleşmek ve onu alt etmek zamanı. Gülmeye çalışmak, acıtan gerçeklerle tekrar barışmak, o imkansızla sonsuza dek vedalaşmak zamanı... Biliyorum; ama sızdıkça en olmadık anlarda gözlerimden acısı, beni rahat bırakmıyor anısı.
Saydığım dakikalardı...Saatler oldu...Şimdi de günler.(Zaman Ana ne olur elini çabuk tut!..Tanrım ne olur unutmam için güç ver!)
Daha önce de sevdim. Geride bıraktığım aşklarım oldu. Unutmadım hiçbirini. Ama şimdi aklıma geldikçe sıcak ve vefakar birer tebessümler sadece...
Ömrümün bu zamanında yaşanınca daha mı çok koyuyor acaba aşkın acısı? Daha mı zor olacak anılarımın sayfalarına karışması? Ben mi çok acele ediyorum acıtan bu duygudan kurtulmak için? Aslında bomboş bir kabuk gibi alışkanlık denizinde yüzmekten daha iyi değil mi hissedebilmek? Tekrar duygu denizlerinde yüzmek? Bir kulaç atışta sevinç, birinde özlem-delice bir özlem-, bir diğerinde burukluk ve en sonuncusunda acı dalgası ile boğuşmak daha iyi değil mi?
Sanırım her ne pahasına olursa olsun en iyisi hissedebilmek...Acıyı ölürcesine, sevgiyi ve coşkuyu uçarcasına, özlemi de ona da doğru kayıp akarcasına yaşayabilmek...Hepsine değer. İnsan olduğunu, hala yaşıyor olduğunu başka nasıl hissedebilir insan?
Canım çok ama çok acısa da, olura olmaza gözpınarlarım çağlasa da, ekmeğimin suyumun tadı kaçsa da iyi ki sevmişim...
 
Toplam blog
: 53
: 471
Kayıt tarihi
: 03.07.09
 
 

Balık burcunun tüm özelliklerini taşıyorum. Duygu dünyasında yaşıyorum. Gerçekler çok ağır geliyo..