Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Necip Köni - Adana / TR

http://blog.milliyet.com.tr/necipkoni

23 Eylül '11

 
Kategori
Mizah
 

Unutulmayan kamyoncu sözleri

Unutulmayan kamyoncu sözleri
 

* Kamyon çeker beş on ton, gönlüm çeker Paris Hilton. *


Merhabalar,

sevgili dostlar ve arkadaşlar,

Bu yazımın konusu ise biraz gülelim istedim. :-))

Yıl - 1960 ' larda Almanya'dan gelen bir iş adamı bizim o meşhur " M.A.N " kamyonlarını görünce şaşırıp, hemen telaşa kapılır. Bizim " M.A.N " kamyonlarının aşağı yukarı hemen hepsinin ön tampon veya ön cam üstünde, üzerinde " MAŞALLAH " yazıları yazmaktadır. Eyvah gitti benim " M.A.N " kamyon fabrikalarındaki hisse senetlerim, yarı yarıya piyasa değerini kaybetti diye üzüntüye kapılarak, hemen Almanya'daki arkadaş ve dostlarına acele telgraf çekerek durumu kendince anlatmaya çalışır.

* T E L G R A F *

ARKADAŞLAR, BEN ŞU ANDA TÜRKİYE' DEYİM. (Stop) BİZİM "MAN" HİSSELERİ DEĞER KAYBETTİ. (Stop) ZİRA BURADA BİR "M.A.N - MAŞALLAH" KAMYON FABRİKASI KURULMUŞ. (Stop)

Evet, işte böyle bir " MAŞALLAH " bizlere bir kamyon fabrikası kurdurmuş o dönemlerde de haberimiz olmamış, Alman vatandaşı TÜRKİYE' ye gelinceye kadar...

Bizim o sevgili kamyoncu kardeşlerimiz bir alemdir. Yollarda kamyoncunun durduğu lokantalarda durup yemek yerseniz şayet, hem lezzetli, hem hesaplı, üstelikde aç kalmadan yemek yersiniz her zaman. :-)

Gelin hep beraberce şu güzelim kamyoncu kardeşlerimizin, kamyonlarına yazdıkları " Kamyon yazılarını " beraberce okuyup, gülelim. Ne dersiniz.?

-Yollar gidişime, kızlar duruşuma hasta.
-Rahmetli de sollardı.
-Rampada geçme beni düzde öperim seni.
-Aşıksan vur saza, şoförsen bas gaza.
-Yaklaşma toz olursun,geçme pişman olursun.
-Arabamız yok ki manitamız olsun, minibüsümüz var canımız sağ olsun.
-On tekersin, çok şekersin.
-Tek rakibim THY.
-Bir sbah uykusuna bir de sana doyamadım.
-Alırsan Ford olursun Lord.
-Rampaların atmacası.
-Arabanın dizeli, sevdim köylü güzeli.
-Sataşma baba yorgunum.
-Bana öyle melun melun bakma güzelim biliyorum birazdan sende ineceksin.
-Her şey bahane, minibüs şahane.
-Direksiyon kitlenir,bizim yenge diklenir.
-Bırak bakmasın bize, tak vitesi beşe.
-Bak şu feleğin işine, yolda kaldık bi git işine.
-Kaporta, çamurluk, binsin sana bu yumruk.
-Sosyetenin süslü basamaklarında ayak izimiz olmasada, her karakolda ismimiz her kızda resmimiz vardır.
-Sevene can feda, sevmeyene elveda.
-Gönlünde yer yoksa bana güzelim; farketmez ben ayakta da giderim.
-Hatunlar geçer teker teker, ah şu kamyon benden neler çeker.
-Yurbanda kesilir koç,yollara yakışır doç,
-Yüreğin bileğin kadar kuvvetliyse gel.
-Gözlerin güzel ama bakmasını bilmiyorsun.
-istedim vermediler, sen şöförsün dediler.
-Benim için ağlama gözlerinden olursun.
-Gaz, fren, şanzıman; halim duman!
-Büyüyünce tır olucam.*
-Aşk çekenin, yol gidenin.
-Miras değil alınteri.
-Astalavista bebek.
-Nazın kime güzelim.
-Senin nasın benim ara gazım.
-Bob marleyin hastasıyım saclarinin rastasiyim.
-Havan kime yabancı.
-Bir seni bir de fenerin 1986 daki kadrosunu unutmadim liselim...
-Aşk bir sabunsa köpürt beni süheyla.*-
-Nazar etme nolur, çalış senin de olur.
-Al eline katanayı dinle british atanı.
-İzmit'liyim ezelden, giyinirim Diesel'den.
-Aramasın o gözler, o şimdi asker.
-'Hatalıysam' 3131'e kısa mesaj yolla Orhan Gencebay' ın hatasız kul olmaz melodisi cebine gelsin.
-Çilemse çekerim,kaderimse gülerim.

-Gönlünde yer yoksa güzelim,farketmez ben ayaktada giderim.

-Kamyon çeker beş on ton, gönlüm çeker Paris Hilton.

- Asfaltın ustasıyım - gözlerinin hastasıyım.

-Aşk bir otobüs gibidir binmesini bilmeli son durağa gelince inmesini bilmeli.

Gerçektende durağa gelince inmesini de bilmeliyiz. Doğru söze ne denir.? :-))

Sevgiler, selamlar ve saygılar...

NECİP KÖNİ - ADANA / TR
 

* RESİM *

http://img.webme.com/pic/n/namzet/kamyon-arkasi-yazilari.jpg

 


 

 
Toplam blog
: 298
: 8548
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

Necip KÖNİ - İnşaat Mühendisi olup, güzel sanatlar onun bir hobisidir. Resim yapmak (karakalem çalış..