Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '11

 
Kategori
Blog
 

Unutulmuş MB dostları: Merhaba

Unutulmuş birer birer 
Eski dostlar, eski dostlar 
Ne bir selâm, ne bir haber 
Eski dostlar, eski dostlar

Hayâl meyâl düşler gibi 
Uçup giden kuşlar gibi 
Yosun tutan taşlar gibi 
Eski dostlar, eski dostlar

Unutulmuş isimlerde 
Bilinmez ki nasıl, nerde 
Şimdi yalnız resimlerde 
Eski dostlar, eski dostlar 

Ben bu şarkıyı TRT Müzik kanalından demin dinleyerek mırıldandım. Mırıldanarak kendimi de yargılayarak bir yerde hesap sordum. Niye böyle olduk diye.

Sonuç: MB yeni yüzü ile sanki bizleri tekrardan birleştirmeye çalışıyorlar. Bizler ise halen yazmamaya özen gösteriyoruz.

Diyeceğim o ki: Ey, eski dostlar! Nerelerdesiniz. Sizleri çok özledim. Sizler de özlemediniz mi? Bu kadar ayrılık yeter. Bir el atalım da, şu Milliyet Bloğu canlandıralım.

 
Toplam blog
: 540
: 3176
Kayıt tarihi
: 02.01.07
 
 

Hiç bir motorlu araca binmeyi sevemedim. Daha doğrusu sevdiremediler. Onun yerine iki tekerlekli ..