Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ağustos '13

 
Kategori
Kent Tarihi
 

Uşak'ta zor yıllar

1970 -1980 arası ülkemizde yaşanan toplumsal olayları körükleyenler bu gün için kendi kendilerine soruyorlar. "Neden?..." diyorlar.

Özeleştiri güzel bir şey. Güzellikten öte "erdem.."

"12 Eylül'le giden yolda toplumsal olaylarda Uşak'ta yaşamını yitirenler kimler?" diye sorsam bu soruma o günlerde Uşak'ta yaşayanlar yanıt verebilir mi?

Uşak özelini bırakalım. 1970 -1980 arasın yaşadığınız kentte toplumsal olaylarda siyasi yelpazenin neresinde olursa olsun yaşamını yitirenler kimlerdi ?

Anımsayabiliyor musunuz?...

Ben anımsamaya çalıştım. Belgelere bakmadan son yapıtımda sıraladım. İnanın çıkan sayıdan kendim korktum.

2013 Eylül ayında basımı tamamlanacak GÜNAH YAZMA ALLAHIM isimli yapıtımın bir bölümünde  UŞAK'TA ZOR YILLAR başlığı ile anlattım.

Sizlerde kentinizde yaşanan o yıları  ".........'DA ZOR YILLAR" başlığı ile  anlatır mısınız?

Eğer o yıllarda Uşak'ta yaşadıysanız bu başlıkta yeni belgesel bir yapıt yazar mısınız?.

Bu başlıkta daha geniş belgesel bir yapıtta ben yazmak istiyorum.

Sizin için gerekli ise çalışmama katkı olacak bilgi ve belgeleri yilmazsunucu@mynet .com adresime bekliyorum.

Bilgi ve belgeler belleklerden ve sandıklardan çıkarak yazıya dökülüp topluma sunulduğu an değer kazanır.

Ben böyle düşünüyorum.

Yargı sizin

Dostlukla

 
Toplam blog
: 40
: 99
Kayıt tarihi
: 02.05.12
 
 

1942 Uşak doğumlu. Öğretmen. Öğretmenliğini 1960-1992 yılları arasında 32 yıl Konya-Kadın..