Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '07

 
Kategori
Müzik
 

Üstad Cem Karaca, seni saygı ile selamlıyorum bu pazar...

Üstad Cem Karaca, seni saygı ile selamlıyorum bu pazar...
 

CEM KARACA'nın bu parçasını hiç dinlemiş miydiniz?

Öneririm çok duygulu içten ve güzel bir şarkıdır.

Ne kadar dinlesem bıkmam bu şahaserden.

SENİ BİR KEZ DAHA SAYGI İLE SELAMLIYORUM ÜSTAD.

Üzerine ne ses ve yorumcu ne de müzik adamı gelir kolay kolay.

Bir BARIŞIMIZ vardı senin ayak izlerinde ağır ağır ve gururla ilerleyen ama onu da yitirdik maalesef.

Kabrinde rahat olmanız dileklerimi sunuyorum.

Tüm gerçekten yürekten sevenlere pazar armağanı olsun bu güfteler...

Eser adı= BU BİÇİM...

Hiçbir kadın,

hiçbir erkeği ve hiçbir erkek hiçbir kadını,

Bu biçim bu biçim sevmedi,

Yokluğu ekmeğe katık edip ,

sevgiyi açlığa eklemedi.

Gözyaşlarının hiçbir teki,

bu biçim düşmedi...

Böylesine dolu dolu dolu,

ağlamadı hiçbir kucakta hiçbir baş

ve hiçbir elveda bugüne dek,

bu biçim söylenmedi.

Hiçbir akşam,

o akşam gibi,

kanarcasına batmadı o güneş...

Ve hiçbir güneş onları bir daha bu biçim görmedi.

Hiçbir kadın dedim ya hiçbir erkeği

ve hiçbir erkek hiçbir kadını,

bu biçim bu biçim bu biçim

sevmedi...

Cem Karaca -

 
Toplam blog
: 238
: 1468
Kayıt tarihi
: 26.03.07
 
 

Bursa'dan bir milliyet okuru olarak, burada sizlerle olmak çok güzel. Bir ev hanımıyım, iki çocuk..