Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '09

 
Kategori
Basketbol
 

Utanıyorum

Utanıyorum
 

Sanırım bundan 2 hafta kadar önce ufak bir arkadas toplatısında sarf ettiğim sözler yüzünden kendimi hiç affetmiyeceğim... Konu 12 dev adam ve o talihsiz cümlem; bu takımdan cacık bile olmaz...

Son 1 haftadır öyle bir TAKIM izliyoruz ki inanın sadece beni değil tüm hatırı sayılır otoriteleri yanıltıyor... Özlediğimiz takım oyunundan paraflar sunuyor bizlere, yardımlaşma, karakter, mücadele hepsi var bu takımda...
Belkide şu an itibariyle turnuvanın en iyi savunma yapan takımıyız, haliyle savunma yapınca çok kolay sayılar buluyoruz. Takımımızın sete set hucumda sıkıntı yaşadığını biliyoruz, bu yüzden ne kadar savunma o kadar hucum diyebiliriz. Zaten takımımızın belli bir hucum setide yok, temel felsefemiz iyi savunma yap topu kap, reboundu al ve koş, zaten kadromuzda bu şekilde oynamaya çok elverişli.

Vel hasıl takım olarak oynuyoruz, takım olarak yaşıyoruz maçı, sıkıştığımız anlarda sadece HİDO'nun eline bakmıyoruz, tüm oyuncularımız sorumluluk alabiliyor( bkz:İspanya macı). Ersan bikere çok olgunlaşmış, pişmiş tabiri caizse, hakeza Ömer Aşık ta öyle. Kerem ilk defa huzurlu şekilde yönetiyor takımı, aklı parkenin üstünde, Ender 4 maç üst üste vasatın üstünde oynadı, en önemlisi savaşan ve yenilmekten korkmayan bi takım olduk.
O sarf ettiğim cümleden utanıyorum ama utandığım için bir o kadar da seviniyorum, sizcede ironik değil mi?
 
Toplam blog
: 11
: 601
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

1986 da Konya Altınekın Ilçesinde dogdum. İlk, orta ve liseyi Konya' da bitirdim, halen Konya da ika..