Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Ağustos '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Utanıyorum

Utanıyorum
 

Keyif aldığım şeyler gün geçtikçe azalmakta hayatımda. 

Onlara yol veriyorum ve yerine yenisini koyamıyorum. 

'Kendim iyiyim şükür' demekle olmuyor işte. 

Onları düşündükçe her gün biraz daha umutsuzluklara çıkıyor sokağım ve bu sokaklar hüzünlü, karanlık, gökyüzünü göremediğimi hissediyorum bazen. 

Hadi diyorum kent hayatının gündelik telaşı arasında daha fazla üzülmeden, yıpranmadan dengeleri düzelteyim, kırlarda mis gibi kokan bir yürüyüş, kentin bilmediğim semtlerinde bir gezinti, deniz kenarında dalgaların sesini dinleyerek bir gün geçireyim derken yok olmuyor, yine o umutsuz sokaklara dalıyorum başım önüme düşüyor ve utanıyorum. 

Ne zaman sağalacak bu yara? 

Bu zulüm ne vakit son bulacak? 

 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..