Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Üvey koca

Üvey koca
 

"ölüm güç birşeydir..ölümün son iyiliği, bir daha ölümün olmamasıdır." nietzsche


Ayak bileklerimi kestim, yokluğumu görmek için

kaç süre edecek yaşamışlığım, giderken..

İlk ne gelecek aklıma, ruhum çatırdarken,

iki yudum içmeden ötesini aşmaya çalıştığım..

Ve şimdi

bir tane düştü aklıma..

..

Çıplak ayak giremedim çimlere

Hiç uzanmadım sana boylu boyunca

Derinlikten korkarım ya, yüzmüyorum içimde..

Ne zamana kadar, nerede karşılaşacağım gerçeklerle..

Korkuyorum!

İçimin çıkmaz sokaklarını aklarken,

adresi belirsiz karalara bulanıyorum..

Kaçıyorum..

Sana gülümserken,

bir gümbürtü kopuyor içimde, tepine tepine ağlıyorum..

..

Ve hala gülümsüyorum..

Üvey Kocam!

Hayat beni kendine, ben seni hayata metres tutuyorum..

tvnin karşısında uyuyakalmışken, üzerini örtmeden..

Senden boşanmıyorum..!

 
Toplam blog
: 164
: 380
Kayıt tarihi
: 19.09.08
 
 

"Ne yormak istedim seni. Ne de yormak kendimi. Çok çalıştım Gitmeye de kalmaya da… İkisi de aynı acı..