Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '11

 
Kategori
Şiir
 

Uyan şehidim

Uyan şehidim
 

şehit cenazesi


Sinsi savaşın adını barış koydular,

İnleyen halkıma tuzak kurdular,

Hamile kadınlara acımadan kıydılar,

Uyan şehidim uyan, bu vatan bizim…

 

Makamlar uğruna oynandı sinsice oyun,

Dalgalansın bayrak, alçağa eğmeyelim boyun,

Unutma, şerefli destanın var, asildir soyun,

Uyan şehidim uyan, bu vatan bizim…

 

Destanlar yazdırdınız, aslanlarım benim,

Dikenli yollarda koştunuz bu coğrafya senin,

Gururu, şerefisiniz siz, bu güzel ülkenin,

Uyan şehidim uyan, bu vatan bizim…

 

Ayak izlerimiz var dünyanın dört yanında,

Milletimiz yükselecek uygarlıklar yolunda,

Cumhuriyet yaşayacak, bugün de, yarın da,

Uyan şehidim uyan, bu vatan bizim…

 

Cennet vatanımız cayır, cayır yakıldı,

Bebekler barbarca süngülere takıldı,

Milletimin kanları kahpece akıtıldı,

Uyan şehidim uyan, bu vatan bizim…

 

Vahşeti yapanlar, milletimi suçladı,

Adaletsiz hainlerin, başlarına taç takıldı,

Azimle, imanla bu oyunu bozacağız,,

Uyan şehidim uyan, bu vatan bizim…

 

Oynanan oyunlara kalamayız seyirci,

Etrafı düşman sarmış, uyan ayağa kalk,

Gönüller duada, bak ağlıyor toprak,

Uyan şehidim uyan, bu vatan bizim…

 

Kavga istemiyoruz, barıştır ilkemiz,

Çalışmak, üretmek, dürüstlüktür ülkümüz,

Vatan, hizmet aşkı, işte bizim türkümüz,

Uyan şehidim uyan, bu vatan bizim.

 

NAHİDE ÇELEBİ (14 MART 2011 şehitler haftası)                                        

 

 

  

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..