Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '13

 
Kategori
Şiir
 

Uzattım sana kollarımı

Uzattım sana kollarımı
 

"Gün ışığı gibi çaldın kapımı"


Uzattım sana kollarımı
Yönelttim aşka yollarımı
Kimse anlamaz hallarımı
Yaranı yarama sarayım seni
 *
Çıkıp bir bilinmeze gideyim
Aşksız bir yüreği nideyim
Yağmur olup çiseleyeyim
Sular gibi yıkayayım seni
 *
Dağlardayım bir kuş gibi
Zemheride ki bir kış gibi
Yüreğim yıllardır boş gibi
Aşk kafesine koyayım seni
 *
Günışığı gibi çaldın kapımı
Sana doğru attım adımı
Duyan yoktur feryadımı
Bir gece gibi sarayım seni
 *
Yaşamımda bir bahar kokusu
Bitsin artık ayrılık korkusu
Kilim kilimdir sevda dokusu
Kalbime rüzgar yapayım seni

 

Aşık Köylü 

 
Toplam blog
: 174
: 482
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Şair ve bilim insanı (Tarım Ekonomisi). 1 Ocak 1946, Muğla doğumlu. 1968'de asistan olarak girdiğ..