Uzun ve karanlık gece / İlişkiler / Milliyet Blog
Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Uzun ve karanlık gece

Bir gece ne kadar uzun olabilir?
Akşam altıdan, sabah altıya kadar yani gün doğana kadar yani oniki saat...
Biraz birşeyler yersin içersin, biraz televizyon seyreder sonra yatarsın. Ama öyle değil.
Bize çok kısa gelen bu karanlıkta insanlar neler yaşıyor acaba? Belki de bu durum birçoğumuzu ilgilendirmiyor. Bu karanlıkta, insanların hüzünleri, acıları ve sevinçleri saklı kesinlikle, mesela gecenin bir vakti kaza yapmış araç veya araçlar bu uzun gecede yardım bekleyen insanlar, sevdiğine o gecenin sabahında kavuşacak bir insan, yarın çok önemli bir iş görüşmesi veya sınavı olan bir genç, işi olmadığı için o karanlık dehlizde kıvranıp duran bir adam, hayattan hiç bir beklentisi olmayan intiharın eşiğine gelmiş bir insan, gece görevdeki güvenlik güçleri, bir gece bekçisi, çöpleri toplayan çöpçüler, piyangodan kendisine yüklü para çıkmış bir vatandaş, hastanede veya evinde ölümü bekleyen bir hasta, sokakta yatmak zorunda olan evsiz kimsesiz insanlar.
Yani içinde sevinç, acı, hüzün, ve çaresizlik barındıran insanlar. Belki bu örneklerdeki insanlardan bazılarıda bizleriz. İşte bazı geceler bu yüzden, bizim içinde uzun ve karanlık olur. Ne olursa olsun yaşam devam edecek ve biz bazen bu uzun ve karanlık gecelerin baş aktörlerinden olacağız.
Hayatta yaşayacağınız tüm uzun gecelerinizin pozitif olaylar ve düşüncelerle geçmesi dileğiyle....

 
Toplam blog
: 3
: 567
Kayıt tarihi
: 28.11.08
 
 

Ankarada yaşıyorum. İnsanları, hayvanları, doğayı kısacası dünyayı seven birisiyim. Müzik dinlemeyi ..