Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Haziran '07

 
Kategori
Blog
 

Uzun yazı sıkar mı?

Hepimizin belirli konularda düşünceleri var ama birbirimizden farklı ve bizlerden bazılarımız bu düşüncelerini yazıya dökerek bizlerle duygularını veya düşüncelerini paylaşan insanlar. Ancak şu var ki aklıma takılan acaba uzun yazı mı daha çok açıklayıcı kısa yazı mı?

Bu yazıyı yazmamdaki neden de budur herhalde, hemen görüşümü söylemek istiyorum büyük ihtimalle itiraz edenler veya ters cevap verenler olacaktır ama bana göre kısa yazı daha iyi nedeni ise şu ki bir kere uzun yazı baştan okunmadan önce sıkıcıymış gibi duruyor veya okumaya başladığında da sanki hep aynı şeyler tekrarlanıyormuş gibi geliyor bence lafı ağzımızda gevelemeden kısa ama öz anlaşılır cümlelerle okuyucuya verilen düşünce yazılmalı.

Uzun uzadıya okunmayacak kadar sıkıcı ve uzun yazılar yazılmamalı. Ama şunu demiyorum, her uzun yazı da sıkıcı. Şimdiye kadar uzun ama güzel yazılar gördüm ama onların her paragrafında ayrı bir düşünce vardı yani insanı sıkmıyordu ama şimdi görüyorum da bir sürü paragraf var ve hep aynı yargı biraz sıkıcı değil mi....

Düşüncelerinizi bekliyorum....

 
Toplam blog
: 46
: 1645
Kayıt tarihi
: 06.10.06
 
 

Hayatı en güzel şekilde yaşamaya çalışan ve aynı zamanda ailesine de yaşatmaya çalışan biriyim........