Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Şubat '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Valentine's day

Valentine's day
 

o kadar uzaktaydı ki...
korktum o'na doğru gitmeye.
belki gitmeliydim. Ama yapamadım. Korktum çünkü aynı şeyleri yaşamaktan.
Ama ne gariptir ki seviyordum. Aklımdaki düşünceye göre koşmalıydım ona doğru,
Onu sarmalıydım.
İlk defa onsuz bir sabahta uyanacaktım belki. Bunu kendime hatırlatmak bile istemiyordum, ama öyleydi.

Ne kadar kolay olduğunu öğrendim aslında, yıllar verilerek büyütülen sevginin bir çırpıda yok olup gittiğini...

Ne kadar kolaymış o kadar yaşanmışlığı bir kalemde silmek...

Evet gidiyordu şimdi. Hiç birşey söylemeden sessizce.... Son bir defa geri dönüp bakmasını istedim.

Onsuzda ayakta durabilirim diye düşündüm. Evet sadece düşündüm. Ama yapamadım. Bana yaptıklarına rağmen yapamadım.

Gitti...

Bir daha hiç dönmemek üzere gitti.

Bana da giden sevgilinin ardından önce gözyaşı, sonra da hırs kaldı.
Eğer bir gün bana dönerse beni böyle görmemeliydi.
Dimdik ayakta ve onsuz nasılda yaşadığımı görmeliydi.

******

Bir gün geldi. Evet Bana döndü... Biraz yaşlanmıştı. Tabi bende.
Hatasının farkındaydı.
Onu affetmekten başka birşey yapamadım.
Çünkü onu gerçekten bekliyorum ve özlemiştimde.
şimdi yine beraberiz. Tıpkı eski günlerdeki gibi.
Yine soğuk havalarda birbirimize sarılarak yürüyoruz. yine o eski günlerdeki gibi çılgınca aşkımızı haykırıyoruz sokaklara.
İyi ki şuan hala hayatımda.
Benim sevgililer günüm onun bana geldiği gündür.

Herkesin sevgililer günü kutlu olsun.
Herşeye rağmen sevdiklerinizin yanında olun.
Herkes bu kadar şanslı olmayabilir.
Herkes herşeyi bıraktığı yerde bulamayabilir....

Happy Valentine's Day...

 
Toplam blog
: 15
: 484
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

Anadolu üniversitesi Laboratuvar Mezunuyum. Ayrıca hastane yönetimi okuyorum. Yazı yazmayı çok seviy..